وبگاه عبری؛ ارتش رژیم صهیونیستی نگران عملیات نفوذ دریایی مقاومت فلسطین است

به گزارش بهمن، یک وبگاه صهیونیستی در گزارشی با اشاره به تنش های اخیر در موضوع تعرض وزیر ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، عنوان کرد: نوار غزه همچون انبار باروتی است که هر لحظه ممکنست منفجر شود.

به گزارش بهمن به نقل از مهر، وبگاه عبری واللا در گزارشی عنوان نمود که ممکنست به زودی شاهد درگیری دیگری در غزه بین مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی باشیم.
منبع مذکور اشاره نمود که نیروهای مختلف ارتش شامل نیروی زمینی، هوایی و دریایی مانورهای مختلفی در ارتباط با شیوه تعامل با گروههای مقاومت فلسطین در نوار غزه در آینده برگزار کردند و ارتش این احتمال را می دهد که فلسطینیان بخواهند از نوار غزه بوسیله دریا یا خشکی به داخل اراضی اشغالی نفوذ کنند.
واللا بیان کرد که نهادهای نظامی صهیونیستی هشدار داده اند که ممکنست فلسطینیان از نوار غزه به داخل ساحل اسرائیلی زیکیم نفوذ کنند همانگونه که قبلا نیز چنین اتفاقی افتاده و کماندوهای دریایی قسام موفق به این کار شده و توانستند صدها متر به داخل اراضی اشغالی نفوذ کنند.
منبع مذکور اشاره نمود که مسئولان نظامی صهیونیست معتقدند که گروههای مقاومت در غزه قادر به عبور از موانع و دیوار امنیتی و نفوذ به داخل اراضی اشغالی هستند و الان تیپ غزه در ارتش چگونگی ممانعت از نفوذ این گروه ها به داخل اراضی اشغالی را آموزش می بیند.

منبع: