درخشان: تورم و سقوط ارزش پول ملی بزرگترین مانع تولید در كشور است

به گزارش بهمن نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی رشد تورم و سقوط ارزش پول ملی را بزرگترین مانع تولید در کشور دانست و اظهار داشت که بدون ساماندهی این دو مولفه مهم نمی توان تولید را ساماندهی کرد.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، عبدالناصر درخشان در تذکری در جلسه علنی بامداد امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس در نخستین روزهای کاری خود برای حل مشکلات کشور و حوزه انتخابیه و همینطور حفظ اقتدار مجلس و دفاع از حقوق و جایگاه نمایندگان ستودنی است. حضور دکتر قالیباف و همینطور قاضی زاده هاشمی نایب رییس در حوزه های انتخابیه بسیار تحسین برانگیز بود.
وی ادامه داد: با عنایت به پیگیری های فراوان در حوزه های مختلف متأسفانه وزرا گویا راهکارهای جدی برای حل مشکلات مردم ندارند.
درخشان خطاب به وزیر ارتباطات اظهار داشت: از سفرتان به استان سیستان و بلوچستان قدردانی می شود، قول های فراوانی که داده بودید تا آخر اردیبهشت مشکل اینترنت در تمامی روستاها حل خواهد شد، شمارش معکوس شروع شده است، امیدواریم به قولتان عمل کنید.
وی خطاب به رئیس جمهور خاطرنشان کرد: رشد افسارگسیخته تورم و سقوط ارزش پول ملی بزرگترین مانع تولید در کشور است و بدون ساماندهی این دو مولفه مهم نمی توان تولید را ساماندهی کرد.
این عضو کمیسیون صنایع افزود: خط لوله گاز از شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه می گذرد در حالیکه شما خط لوله را به صدها کیلومتر به شهرهای مختلف استان انتقال داده اید؛ این مهم جای قدردانی دارد اما مردمانی که خط لوله گاز را می بینند اما مشکل سیلندر گاز دارند موضوعی است بس دردناک برای مردم حوزه انتخابیه و ملت سرزمین تان.
این نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش افزود: برای تکمیل نیروی انسانی سیستان و بلوچستان بخصوص ایرانشهر در آزمون استخدامی نیروهای بومی را با نمرات بالاتر در مصاحبه رد کردید و نیروهایی را جایگزین کردید که هنوز به منطقه نیامده و به دنبال انتقالی هستند؛ وضعیت آموزش و پرورش جنوب استان بسیار وخیم است، آنها هموطنان شما و فرزندان همین سرزمین هستند، می طلبد برای رفع مشکلات آنها چاره اندیشی نماییم.
درخشان خطاب به وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: به علت عدم توجه و اعتبارات ناکافی و نگاه غیرکارشناسی به پروژه های راهسازی مردم نجیب استان سیستان و بلوچستان با مشکلات فراوانی روبرو هستند و انتظار می رود نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام گردد.