قالیباف: باید برای حل مشکلات مدافعان سلامت تلاش کنیم

به گزارش بهمن، رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه « با تلاش کارکنان حوزه سلامت در یک دوره ۸۰ روزه بیشتر از ۸۰ درصد از افراد جامعه زیر پوشش واکسن قرار گرفتند»، اظهار داشت: وظیفه داریم برای حل مشکلات مدافعان سلامت تلاش نماییم.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس بعد از رسیدگی به سوال مهدی عسگری نماینده کرج، اشتهارد و فردیس از وزیر بهداشت در رابطه با روند مدیریت مقابله با بیماری کرونا و پاسخ وزیر بهداشت طی اظهاراتی تصریح کرد: باید از همه کارکنان حوزه سلامت بخصوص پرستاران و پزشکانی که در دوران کرونا زحمت کشیدند و تلاش کردند و این افتخار را برای جمهوری اسلامی بخصوص دولت محترم فراهم کردند که در یک دوره ۸۰ روزه بیشتر از ۸۰ درصد از افراد جامعه را زیر پوشش واکسن قرار دادند، تشکر کنم.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت اظهار داشت: به همه خانواده های شهدای سلامت سر تعظیم فرود می آوریم و مجدداً هم به همه آنها عرض تسلیت داریم.
رئیس مجلس ضمن اشاره به دستور جلسه امروز مجلس در مورد طرح پرسش از وزیر بهداشت در رابطه با واکسیناسیون و روند مدیریت مقابله با کرونا تصریح کرد: اگر امروز این سوال عنوان شد در واقع بحث در رابطه با بخشی از داروها و موضوعات خاص بود نه خدای نکرده قدرنشناسی نسبت به زحمات صورت گرفته در این حوزه. مجلس هم با رای خود نشان داد که نسبت به مبحث واکسیناسیون و عملکرد دولت و عزیزان مدافعان عرصه سلامت همیشه ممنون بوده و هست و وظیفه داریم برای حل مشکلات آنها هم تلاش نماییم.