در عملیات نیروهای امنیتی؛ ۴ عنصر تکفیری داعش در صلاح الدین عراق به هلاکت رسیدند

بهمن: نیروهای ارتش عراق طی عملیاتی در استان صلاح الدین موفق شدند ۴ عنصر تکفیری داعش را شناسایی و آنها را به هلاکت برسانند.

به گزارش بهمن به نقل از الفرات نیوز، سلسله اقدامات ضد تروریستی ارتش عراق در نقاط مختلف این کشور همچنان ادامه دارد. نیروهای عراقی عملیات جدیدی را ضد تکفیریها ترتیب دادند.
بر اساس این گزارش، نیروهای عراقی مواضع بقایای داعش در صلاح الدین را هدف قرار دادند. این عملیات بر مبنای اطلاعاتی که تیپ ۹ سازمان حشد شعبی در اختیار نیروهای عراقی قرار داده بود، انجام شد.
نیروهای ارتش عراق طی عملیات مذکور موفق شدند ۴ عنصر تکفیری از بقایای داعش را شناسایی و آنها را به هلاکت برسانند. این درحالی است که هفته گذشته «طالب الموسوی» از فرماندهان حشد شعبی در استان دیالی در سخنانی از آغاز یک عملیات راهبردی و گسترده توسط این گروه مقاومتی در نقاطی از استان مذکور اطلاع داده بود.
الموسوی اعلام نمود که هدف اصلی و اساسی از عملیات مذکور پاکسازی استان دیالی از لوث بقایای تکفیریهای داعش است. به قول این فرمانده حشد شعبی، عملیات نیروهای این گروه مقاومتی به طور عمده در منطقه «حاوی العظیم» دیالی متمرکز است. وی گفته است که همزمان عملیات پاکسازی بخش هایی از استانهای کرکوک و صلاح الدین هم انجام می شود.

منبع: