دولت چین خبر داد؛ لغو مالیات و جرایم دولتی خانواده های چینی در صورت تولد ۳ فرزند

دولت چین از لغو مالیات و کلیه جریمه های دولتی خانواده هایی که طی سالهای آتی، بیش از سه فرزند داشته باشند آگاهی داد.

به گزارش بهمن به نقل از تاس، دولت چین از لغو مالیات و کلیه جریمه های دولتی خانواده هایی که طی سالهای آتی، بیش از سه فرزند داشته باشند آگاهی داد.
بر اساس این گزارش، شورای حکومتی چین امروز با بیان این خبر، تصمیم اتخاذ شده پکن را در امتداد سیاست های جمعیتی دولت چین برای افزایش جمعیت این کشور برمبنای سند چشم انداز سیاست های اجتماعی در نظر گرفته شده تا سال ۲۰۲۵ دانست.
در بیانیه انتشار یافته از طرف این شورا آمده است: تصمیم گرفته شد که هزینه های حمایت اجتماعی و سایر اقدامات محدود کننده (بر سر راه افزایش جمعیت) لغو شوند. پس کلیه هزینه های حمایت اجتماعی لغو شده و احکام مربوط به جریمه های مربوطه بررسی و کنسل شد. تا سال ۲۰۲۵، سیاست اقدامات پویا برای افزایش نرخ زاد و ولد بطور کلی تدوین خواهند شد.
بر اساس سند مذکور، در آینده، کلیه هزینه های مربوط به ثبت احوال، تحصیل در مؤسسات آموزشی و اشتغال زایی که در مغایرت با سیاست های تنظیم جمعیت و مانعی بر سر فرزند آوری باشند نیز بطور کلی باید لغو شوند.
دولت چین همین طور متعهد شده تا کلیه هزینه های مربوط به تولد فرزندان و تحصیل آنها را برمبنای سیاست های مربوط به حمایت اجتماعی از فرزند آوری برای خانواده های جوان را کم کند.