عضو كمیسیون آموزش مجلس: لزوم بسیج امكانات در آزمون سراسری

بهمن: لرستان نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تجربیاتی که در گذشته است و بسیج امکاناتی که وجود داشته و رعایت پروتکل ها چیزی که آمارها نشان میدهد بحث مبتلاشدن و بیماری را در بحث کنکور و آزمون های جمعی و سراسری نداشتیم.
مهرداد ویسکرمی در گفت و گو با ایسنا در ارتباط با برگزاری کنکور سراسری و نگرانی های خانواده ها، اظهار نمود: سال قبل چندین دوره آزمون کنکور، دکترا و ارشد برگزار کردیم و کارنامه موفقی دراین زمینه داریم.
وی افزود: تجربیاتی که در گذشته است و بسیج امکاناتی که وجود داشته و رعایت پروتکل ها چیزی که آمارها نشان میدهد خیلی بحث مبتلاشدن و بیماری را در بحث کنکور و آزمون های جمعی و سراسری نداشتیم.
ویسکرمی تاکید کرد: کد ملی افراد وجود دارد می توان بصورت کلی و موردی نظرسنجی کرد.
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با تجربه ای که وجود دارد خانواده ها باید در عین حال که پروتکلهای بهداشتی را رعایت می کنند، مواظب باشند برای خود و فرزندانشان جو روانی خطرناکی ایجاد نکنند.
وی افزود: تعدادی از افراد ذی نفع هستند و می خواهند کلاس کنکور برگزار کرده و کتاب و جزوه ای بفروشند و تعدادی از افراد دوست دارند خلاف وضعیت موجود صحبت کنند و بدون تحقیق می گویند که چه خواهد شد اما تجربه چیز دیگری را نشان میدهد.
ویسکرمی با اشاره به اینکه اگر دانش آموزان پروتکل ها و دستورهای پزشکی ساده را رعایت نمایند مشکلی پیش نمی آید، اضافه کرد: والدین نیز نباید در محل کنکور تجمع کنند، پدر یا مادر می تواند فرزند خودرا به حوزه آزمون برساند و به منزل برگردد.
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سلامت آزمون باتوجه به تجربیاتی که داریم بهتر از گذشته خواهد بود.

منبع: