رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: فرصت اربعین می تواند برای تقویت جریان ۱۳ آبان مهم باشد

به گزارش بهمن رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار داشت: اساسا امسال با درك شرایط خاص كشور مردم باز هم حماسه آفرینی خواهند كرد و در همین راستا فرصت اربعین برای تقویت جریان ۱۳ آبان می تواند مهم باشد.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی قبل از ظهر پنج شنبه در نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان ورامین طی سخنانی با اشاره به اینكه اربعین برای كشور یك فرصت مغتنم است كه بتوانیم عظمت و شكوه فرهنگی شیعه را به دنیا نشان دهیم، اضافه كرد: ۱۳ آبان امسال ما به مراتب مهم تر از سال های قبل است.
وی اظهار داشت: اتفاقات امسال شرایط را به نفع جمهوری اسلامی تغییر داده است و این در شرایطی است كه در ۱۳ آبان سال قبل تحریم های جدید وضع شد اما شرایط به لطف خدای متعال و تدبیر مقام معظم رهبری به نفع ایران رقم خورده است.
حجت الاسلام محمودی افزود: همانطور كه مقام معظم رهبری فرمودند ما در شرایط رشد اقتصادی هستیم كه این خشم دشمنان را برداشته است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین افزود: تحركات نظامی منطقه و پیروزی های جبهه مقاومت نشان داده است كه جمهوری اسلامی و همراهان آن دیگر یك حریف آسان نیست و با یك كشور قدرتمند در منطقه روبرو هستند.
محمودی اظهار داشت: دشمن در این چند ماه آینده می خواهد فشار حداكثری را تا جایی كه می تواند ادامه دهد و حضور مردم ما در ۱۳ آبان می تواند تیر خلاصی باشد كه بدانند كه ایرانی ها مقاومت را به ذلت پذیری ترجیح می دهند.
امام جمعه موقت شهرستان ورامین افزود: در ایران همه فهمیدند كه در غرب و وعده های آن همه پوچ بوده است و باید همه تمركز خودرا به داخل معطوف نماییم.
وی افزود: ۱۳ آبان برای ما چندین مناسبت است كه از همه تر برای ایرانیان روز ملی مبارزه با استكبار جهانی است و پیام مردم با حضور خود به دنیا این است كه می شود این شیطان و مستكبر تاریخ را نابود كنند.
وی اظهار داشت: اساسا امسال با درك شرایط خاص كشور مردم باز هم حماسه آفرینی خواهند كرد و در همین راستا فرصت اربعین برای تقویت جریان ۱۳ آبان می تواند مهم باشد.
این مقام مسئول اظهار داشت: در هفته بسیج دانش آموزی باید فرهنگ شهادت برای دانش آموزان نبین گردد كه پیشنهاد می گردد در هر كلاس درس نام یك شهید برای معرفی فرهنگ شهید و شهادت نامگذاری و به دانش آموزان معرفی شوند.
وی افزود: توجه به نخبگان از اهم سخنان مقام معظم رهبری بوده و هست كه باید در شهرستان این مهم توجه جدی گردد و آثار آنرا در ارتقای درجات علمی شهرستان باید ببینیم.

منبع: