با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی(ع) برگزار گردید

به گزارش بهمن مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در شب عاشورای حسینی ضد السلام با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، تعدادی از مسؤلان و هزاران نفر از مردم دلداده خاندان علیهم السلام در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار گردید.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با تحلیل انگیزه های مخالفان حركت امام حسین ضد السلام و پاسخ امام(ع) به آنها، اظهار داشت: گروهی از مخالفان حركت حضرت سیدالشهدا(ع)، مزدوران حكومت بودند كه با پاسخ قاطع و شجاعانه امام روبرو شدند.
آقای رفیعی گروه دیگر از مخالفان حركت حضرت اباعبدالله الحسین ضد السلام را عافیت طلبان خواند و تصریح كرد: سومین گروه مخالفان حركت حضرت سیدالشهدا(ع)، خواص بودند و باآنكه سابقه جهاد داشتند اما قدرت تحلیل نداشتند كه امام(ع) در مقابل آنها، با اقناع و استدلال برخورد كردند.
سخنران مراسم، با تاكید بر ضرورت تسلیم در مقابل امام حق بعنوان رمز فلاح و رستگاری، اضافه كرد: قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بر مبنای فرمان خداوند بود و همه اصحاب و یاران ایشان در كربلا امام شناس و تسلیم حق بودند.
در این مراسم همینطور آقایان آتشكار و محمدرضا طاهری به مرثیه خوانی و نوحه سرایی بر مصائب حضرت سیدالشهدا ضد السلام و خاندان آن حضرت پرداختند.