فروریختن پل در بالتیمور

بهمن: بدنبال فرو ریختن پلی در بندر بالتیمور آمریکا بعد از برخورد یک کشتی باری، تا حالا ۶ نفر مفقود اعلام شده و بیم کشته شدن آنها می رود.

به گزارش بهمن به نقل از رویترز، در پی برخورد یک کشتی باری به پلی در بندر بالتیمور در ایالت مریلند آمریکا، این بندر که از شلوغ ترین بنادر شرق آمریکا شمرده می شود، تعطیل شد و تا حالا ۶ نفر مفقود اعلام شده اند.
براساس اعلام گارد ساحلی ایالت مریلند، تیم های امداد و نجات به رغم شرایط به شدت دشوار در اعماق آب هایی که لاشه پل در آن غرق شده است، درحال جست و جو برای پیدا کردن مفقود شدگان هستند اما بنظر می رسد که تا حالا ۶ کارگر جان خودرا از دست داده باشند.
این کشتی باری موسوم به «دالی» با پرچم سنگاپور که بندر بالتیمور را به مقصد سریلانکا ترک کرده بود، به تیرک نگهدارنده پل فولادی «فرانس اسکات کی» برخورد کرد و به فرو ریختن آنی قسمتی از این این سازه ۲.۵۷ کیلومتری منجر گردید.
به دنبال این حادثه که روز گذشته رخ داد، برخی از وسایل نقلیه به همراه سرنشینان شان به داخل آب سقوط کردند. تیم های امداد و نجات دو نفر را نجات دادند که یکی از آنها در بیمارستان به سر می برد. بگفته مقامات، این دو نفر به همراه ۶ کارگر مفقودشده، درحال ترمیم و آسفالت جاده پل فرانسیس اسکات بودند!

منبع: