اعلام مشارکت مراکش به کمک رسانی به سکنه غزه با عملیات هلی برن

به گزارش بهمن، رسانه های محلی در مراکش روز دوشنبه از آغاز کمک رسانی نظام پادشاهی این کشور به ساکنان نوار غزه با استفاده از شش بالگرد حامل کمک های انسانی از راه هلی برن خبر دادند.

به گزارش بهمن به نقل از مهر، در ادامه تلاش ها برای امدادرسانی به اقلام مورد نیاز آوارگان فلسطینی، کشور پادشاهی مراکش روز دوشنبه برای اولین در عملیات هلی برن کمک رسانی به ساکنان غزه شرکت کرد.
پایگاه القدس العربی به نقل از یک تارنمای محلی در مراکش (هسپرس) روز دوشنبه گزارش داد که نظام پادشاهی مراکش روز دوشنبه با هماهنگی با مقامات رژیم صهیونیستی با ارسال ۶ بالگرد نظامی حامل مواد مورد نیاز ساکنان غزه از راه هلی برن کمک های انسان دوستانه به نوار غزه ارسال کرد.
وبگاه مراکشی هسپرس پیش تر به نقل از یک منبع در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی گزارش داده بود که رباط به تل آویو از آمادگی این کشور برای مشارکت در ارسال کمک های بشردوستانه به ساکنان شمال غزه اعلام آمادگی کرده است.
گفتنی است که مراکش با بیان آمادگی در عملیات امدادرسانی به ساکنان نوار غزه از طریق آسمان بعنوان هفتمین کشور عربی خواهد بود که در صفوف شش کشور عربی پیشین همچون مصر، امارات، اردن، قطر، کشور پادشاهی عمان و بحرین برای ادامه عملیات کمک رسانی به غزه از راه هلی برن مشارکت می کند.
هدف این عملیات هوایی، رساندن مستقیم کمک ها به مردم و پرتاب آن در امتداد سواحل نوار غزه از شمال به جنوب است.

منبع: