تیراندازی صهیونیست ها به سمت مقر هلال احمر فلسطین

بهمن: هلال احمر فلسطین از حمله اشغالگران صهیونیست به مقر این سازمان در نوار غزه آگاهی داد.

به گزارش بهمن به نقل از الجزیره، هلال احمر فلسطین اعلام نمود که اشغالگران صهیونیست به هیچ مرکز درمانی و غیرنظامی در نوار غزه رحم نمی کنند و حتی به سمت مقر این سازمان تیراندازی کرده اند.
این نهاد فلسطینی تصریح کرد که حمله نظامیان اشغالگر به مقر هلال احمر در نوار غزه در حالی صورت می گیرد که این ساختمان تبدیل به پناهگاه هزاران آواره فلسطینی شده است
در بیانیه هلال احمر فلسطین تاکید شده است: در جریان تیراندازی صهیونیست ها به سمت مقر هلال احمر دست کم چهار فلسطینی همچون مدیر اداره جوانان هلال احمر به شهادت رسیده و شش تن دیگر زخمی شدند.
از سوی دیگر فعالان در فضای مجازی یک کلیپ ویدیویی را منتشر نمودند که نشان داده است نظامیان صهیونیست تا چه حد وحشی و وقیح هستند.
در این کلیپ ویدیویی که بوسیله ی یک نظامی صهیونیست اوکراینی الاصل انتشار یافته، لحظه منفجر کردن مسجد تمیم الداری در بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه به تصویر کشیده شده است.
شبکه الجزیره گزارش داد که مسجد مذکور پیش از این در جریان حمله های وحشیانه جنگنده های رژیم صهیونیستی تخریب شده بود اما نظامیان صهیونیست برای سرگرمی و تفریح این مسجد را منفجر کرده و از این کار وقیحانه خود تصویربرداری کردند.