قیس الخزعلی: حمله آمریکا و انگلیس، صلابت و انسجام یمن را تقویت خواهد کرد

به گزارش بهمن، دبیرکل عصائب اهل الحق عراق ضمن درخواست از جامعه بین المللی و آزادگان جهان برای پشتیبانی از ملت یمن، تاکید کرد که تجاوز آمریکا و انگلیس صلابت و انسجام یمن را تقویت خواهد نمود.

به گزارش بهمن به نقل از المسیره، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق با ملت یمن برای مقابله با تجاوز وحشیانه آمریکا و انگلیس به کشورشان ابراز همبستگی کامل کرد.
شیخ «قیس الخزعلی» در واکنش به این تجاوز اظهار داشت: تاکید می نماییم که این اقدامات بی نتیجه تأثیری بر توان و قدرت یمن نخواهد داشت بلکه صلابت و انسجام آنرا تقویت خواهد نمود.
وی خاطرنشان کرد: از جامعه جهانی و همه آزادگان جهان می خواهیم تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن را محکوم کنند و از مردم این کشور برای دفاع از حاکمیت، آزادی و کرامت خود حمایت کنند.
حزب جریان مردمی تونس هم در واکنش به حمله آمریکا و انگلیس به یمن اعلام نمود: تجاوز به یمن نشانه قاطعی است که ثابت می کند اسرائیل پایگاه پشتیبانی از منافع غرب استعماری در منطقه است.
جبهه خلق برای آزادی فلسطین هم تاکید کرد که تجاوز به یمن نه با هدف حفاظت از کشتیرانی بین المللی در دریای سرخ بلکه با هدف حفظ امنیت رژیم صهیونیستی انجام گرفته است.

منبع: