لحظه به لحظه با طوفان الاقصی ، روز هشتادوهفتم؛ بمباران بی امان سراسر غزه توسط جنگنده های صهیونیستی

به گزارش بهمن، تشدید بمباران سراسر غزه توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی و اوضاع وخیم اسرای زن فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی از جدید ترین اخبار در ارتباط با فلسطین است.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: همزمان با شروع سال نو میلادی بخش های مختلف نوار غزه شاهد بمباران گسترده هوایی و زمینی و برجای ماندن تعداد زیادی از شهدای و زخمی ها بوده است.
تشدید بمباران بخش های مختلف نوار غزه طی صبح و بامداد امروز
در جریان بمباران خانه های مسکونی در نزدیکی مسجد بلال واقع در غرب خان یونس برخی از فلسطینی های بی گناه شهید شده و تعدادی هم زخمی شدند.
توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی هم مانند سه ماه گذشته محله ها و منطقه های مختلف نوار غزه بخصوص مرکز شهر خان یونس واقع در جنوب این باریکه را زیر آتش خود قرار داد.
صدای یک انفجار شدید هم در منطقه مرکزی نوار غزه به گوش رسیده است.

گزارش های رسانه ای از وقوع حمله های جدید ضد منطقه های جنوب شرق شهر خان یونس حکایت دارد. جنگنده های رژیم صهیونیستی اطراف مسجد ابوداوود واقع در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.
خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که حمله های توپخانه ای ضد منطقه های اطراف جبالیا واقع در شمال نوار غزه و محله التفاح در شرق این منطقه شدت گرفته است.
همزمان با تشدید بمباران بخش های مختلف شهر خان یونس درگیری ها میان نیروهای مقاومت و اشغالگران در شرق و شمال این شهر افزایش پیدا کرده است.
شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که جنگنده های رژیم صهیونیستی دست کم ۲۵ حمله طی چند ساعت گذشته ضد شهر خان یونس انجام داده اند. در جریان بمباران محله قیزان رشوان واقع در جنوب شرق شهر خان یونس تعداد دیگری از شهروندان فلسطینی به شهادت رسیدند.
حمله های پی درپی اشغالگران به منازل فلسطینی ها در کرانه باختری
از سوی دیگر گزارش های رسانه ای از حمله ارتش رژیم صهیونیستی طی صبح و بامداد امروز دوشنبه به بخش های مختلف کرانه باختری حکایت دارد. عناصر پیاده نظام ارتش اشغالگر به منطقه حبله واقع در جنوب قلقیلیه یورش بردند.
خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که عناصر اشغالگر رژیم صهیونیستی به منطقه سلواد واقع در شمال شرق رام الله حمله کرده و به زور وارد منازل فلسطینی های ساکن این منطقه شدند.

این عناصر متجاوز به منطقه غربی شهر نابلس هم یورش بردند. اشغالگران به اطراف مقر صلیب سرخ در شهر البیره واقع در کرانه باختری هم حمله کردند.
رسانه های فلسطینی از وقوع درگیری هایی میان جوانان فلسطینی و عناصر اشغالگر در اردوگاه شعفاط واقع در قدس اشغالی خبر دادند. اردوگاه الدهیشه واقع در بیت لحم هم شاهد حمله این نظامیان صهیونیست بود.
گردان های شهدا الاقصی اعلام نمود که رزمندگان فلسطینی موفق شدند ۲ ایست بازرسی رژیم صهیونیستی در شمال و جنوب شهر قلقیلیه را گلوله باران کنند.
حمایت کرانه باختری از مقاومت مردم غزه
از سوی دیگر ساکنان بخش های مختلف کرانه باختری تلاش کردند به شکلی حمایت خویش را از شهروندان بی گناه نوار غزه نشان دهند.
رسانه های فلسطینی گزارش دادند که جشن های در ارتباط با شروع سال نو میلادی در قدس، جنین و شهر های مختلف کرانه باختری در پشتیبانی از ساکنان نوار غزه لغو شد.
همچنین ساکنان رام الله صبح امروز در پشتیبانی از نیروهای مقاومت در نوار غزه و ساکنان مظلوم این باریکه راهپیمایی برگزار کردند.
شهروندان فلسطینی ساکن شهر و اردوگاه جنین هم یک راهپیمایی در پشتیبانی از مقاومت مردم غزه در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی برگزار کردند.

اوضاع وخیم اسرای زن فلسطینی در بند زندان های رژیم صهیونیستی
از سوی دیگر هیات امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام نمود که اوضاع اسرای زن فلسطینی در زندان الدامون رژیم صهیونیستی بسیار وخیم است.
در گزارش این هیات آمده است: تعداد اسرای زن فلسطینی در این زندان به ۷۶ تن افزایش پیدا کرده که ۴۳ تن از آنها اهل غزه و ۱۸ تن اهل کرانه باختری هستند. ما بقی اسرا هم ساکن قدس اشغالی می باشند.
هیات امور اسرای فلسطینی تصریح کرد: اسرای زن فلسطینی با شرایط خیلی سخت در زندان های رژیم صهیونیستی رو به رو بوده و ساده ترین لوازم زندگی روزمره از آنها دریغ می شود.
در ادامه این گزارش تاکید شده است: تمام اسرای زن فلسطینی از دردهای شدید شکمی و کلیوی به علت بالا بودن میزان کلر در آب شرب و عدم عرضه خدمات پزشکی از جانب مسئولان زندان رنج می برند. آنها نمی توانند به آب و غذایی که در حد مطلوب باشد دسترسی داشته باشند.
لازم به ذکر است که تعداد اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی به هفت هزار و ۸۰۰ تن همچون ۲۶۰ نوجوان و کودک تا پایان ماه نوامبر گذشته افزایش پیدا کرده است.
در حال تکمیل