نسل كشی در غزه همچنان ادامه دارد؛ جنایت هولناک صهیونیست ها در اردوگاه المغازی

بهمن: ارتش صهیونیستی با حملات وحشیانه به اردوگاه المغازی در مرکز غزه دست به جنایتی بزرگ و کشتار جمعی زد که بر اثر این حملات بیش از ۸۵ نفر شهید شده اند و احتمال افزایش شمار شهدا نیز وجود دارد.

به گزارش بهمن به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دکتر اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام نمود که ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه المغازی در مرکز این باریکه دست به جنایتی بزرگ و کشتار جمعی زده و یک بلوک مسکونی کامل را بمباران کرده است.
دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام نمود که بیش از ۶۸ فلسطینی در این جنایت به شهادت رسیده و ده ها نفر دیگر زخمی شدند.
همچنین شبکه ماهواره ای الاقصی اعلام نمود که شمار شهدای بمباران وحشیانه ارودگاه المغازی در مرکز نوار غزه بیش از ۸۵ نفر است.
سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی نیز اصرار کرد که بیشتر شهدایی که به این بیمارستان انتقال داده شدند، زن و کودک و افراد سالخورده هستند.
براساس گزارش ها، یک نوزاد شیرخواره همچون شهدای بمباران وحشیانه اردوگاه المغازی توسط اشغالگران اسرائیلی است.
جنبش حماس به این حادثه واکنش نشان داد و اعلام نمود که جنایت المغازی تلاشی برای روحیه بخشی به ارتش شکست خورده دشمن است. جنبش مقاومت اسلامی حماس اصرار کرد که دشمن جنایتکار صهیونیستی امشب جنایتی وحشیانه را در ارودگاه آوارگان المغازی در مرکز نوار غزه مرتکب شد و خانه های فلسطینیان را در این منطقه بمباران کرد که بر اثر آن ده ها نفر به شهادت رسیدند که این جنایت در امتداد ادامه نسل کشی و کشتار جمعی کودکان و غیرنظامیان فلسطینی در غزه انجام می گیرد.
حماس بیان کرد که این بمباران جنایتکارانه و بزدلانه مقابل غیرنظامیان در خانه های خود تلاشی برای روحیه بخشی به ارتش شکست خورده دشمن است که تحت حمایت دولت بایدن به عنوان شریک اول جنایات دشمن صهیونیستی در حق ملت فلسطین قرار دارد.
از سوی دیگر، پایگاه خبری عبری زبان والا در یادداشتی تحت عنوان «آیا اسرائیل در گنداب غزه گرفتار شده است؟» بیان کرد که بعد از گذشت دو ماه و نیم جنگ، ظاهراً دیگر حرف زیادی در مورد پیروزی قاطع در جنگ به میان نمی آید.
براساس گزارش این روزنامه عبری زبان، فهرست اسامی نظامیان کشته شده اسرائیلی هر لحظه طولانی تر می شود، جایگاه حماس نزد افکار عمومی هر لحظه بهتر می شود، نه فقط به خاطر این که این جنبش توانست با حمله هفتم اکتبر «اسرائیل» را غافلگیر کند، بلکه به این خاطر که با موفقیت در مقابل این رژیم می جنگد.
همچنین یک افسر اسرائیلی در گفتگو با روزنامه وال استریت ژورنال عنوان نمود که سیطره ارتش رژیم صهیونیستی بر خان یونس در جنوب نوار غزه همانند مناطق شمالی، ماه ها به طول خواهد انجامید.
به گفته این افسر اسرائیلی، عملیات های حماس مقابل نظامیان اسرائیلی در نوار غزه در قالب تیم های دو تا پنج نفره و یک دفعه انجام می گیرد.
روز گذشته همین طور نیروهای قسام از انهدام ۳۵ خودروی زرهی و قتل ۴۸ نظامی صهیونیستی طی ۴ روز آگاهی داده اند.
در این ارتباط، «ابوعبیده»، سخنگوی گردان های قسام شاخه نظامی حماس اصرار کرد که این گردان ها در ۴ روز گذشته ۳۵ خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را در محورهای مختلف نبرد در نوار غزه بطور کلی یا جزئی منهدم کرده است.
ابوعبیده اصرار کرد که مجاهدان قسام همین طور ۴۸ نظامی اسرائیلی را به قتل رسانده و ده ها نفر دیگر را زخمی کردند.
سخنگوی قسام بیان کرد: «علاوه بر این، ۲۴ عملیات نظامی دیگر انجام شد که طی آن نیروهای اشغالگر اسرائیلی با راکت های ضدزره، ضدنفر و ضداستحکامات هدف قرار گرفتند و مبارزان قسام از فاصله صفر با آنها درگیر شدند و نیروهای پشتیبانی دشمن را هم هدف قرار دادند.»