معاون دبیركل جمعیت الوفاق بحرین: پیوستن بحرین به ائتلاف کثیف دریای سرخ خیانت به آرمان فلسطین است

به گزارش بهمن، معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین پیوستن این کشور به ائتلاف حامی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ را خیانت ضد ملت فلسطین و آرمان کشورهای عربی اسلامی توصیف کرد.

به گزارش بهمن به نقل از المسیره، «حسین الدیهی» معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین تصریح کرد که پیوستن این کشور به ائتلاف پشتیبانی از منافع رژیم صهیونیستی در دریای سرخ خیانت در حق ملت فلسطین و آرمان کشورهای عربی و اسلامی به حساب می آید.
وی در ادامه اضافه کرد: ملت بحرین نمی تواند در مقابل این خیانت و جانبداری دولت این کشور از جنایت های رژیم صهیونیستی ساکت بماند.
الدیهی خاطرنشان کرد: مشارکت بحرین در این ائتلاف کثیف سبب می شود مستقیماً در ریختن خون فلسطینی های بی گناه سهیم شود. ملت بحرین نمی تواند چنین تصمیماتی را بپذیرد.
معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین تصریح کرد: نمی توانیم اجازه دهیم این کشور تبدیل به وسیله ای برای خدمت به منافع رژیم صهیونیستی در دریای سرخ شود. قلب رزمندگان و مجاهدان در سرزمین یمن در راه ارزش های اسلامی و ایمان عمیق آنها برای رویارویی با چالش ها می تپد. یمنِ با شهامت و شجاع افتخاری برای تمام کشورهای عربی و اسلامی است.
پیش از این نیروهای امنیتی بحرین فعال معترض سیاسی «ابراهیم شریف» را بازداشت کردند تا در دادگاه عمومی این کشور محاکمه شود.
بر اساس پست هایی که وی در توییتر منتشر نموده، دلیل این بازداشت، مخالفت فعال سیاسی بحرینی با حضور دولت بحرین در ائتلاف دریایی تحت نظارت آمریکا در دریای سرخ است.
پیشتر یک مقام پنتاگون فاش کرده بود که آمریکا در تلاش است ۴۰ کشور را به نیروی بین المللی ملحق کند که مقرر است به بهانه محافظت از کشتیرانی در دریای سرخ تشکیل گردد.
ارتش یمن طی هفته های گذشته در پشتیبانی از ملت فلسطین و پشتیبانی از مقاومت در نوار غزه، چند کشتی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ و تنگه باب المندب هدف قرار داد. به دنبال توقیف یک کشتی رژیم صهیونیستی توسط ارتش یمن و هدف قرار گرفتن چند کشتی دیگر این رژیم رسانه های عبری زبان یمن را یک تهدید راهبردی برای رژیم اشغالگر ارزیابی کرده اند.

منبع: