گزینه سرنگونی زلنسکی روی میز غرب لیست جانشینان احتمالی لو رفت

بهمن: به گزارش بهمن، حامیان غربی اکراین در بحبوحه ناکامی های چشم گیر این کشور در جبهه نبرد با روسیه، رفته رفته نسبت به سرنگونی رئیس جمهور اکراین و یافتن جانشینی مناسب برای وی مشتاق شده اند.

به گزارش بهمن به نقل از اسپوتنیک، سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام نمود که با توجه به شکست های مفتضحانه کی یف چه در میدان نبرد و چه در امور داخلی، حامیان غربی رژیم کی یف رفته رفته نسبت به سرنگونی ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اکراین و یافتن جانشینی مناسب برای وی ابراز تمایل کرده اند.
سرگئی ناریشکین، مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه گفته است که این سرویس، اطلاعاتی دریافت کرده در خصوص این که غرب با جدیت مسئله ضرورت جانشینی زلنسکی را به بحث گذاشته است.
به گفته ناریشکین، همچون علل احتمالی این تصمیم، میتوان به ناکامی های نظامی، فساد افسارگسیخته و ناتوانی زلنسکی در اندیشیدن تدبیری به نفع واشنگتن در جنگ با روسیه، اشاره نمود.
براساس گزارش سرویس اطلاعاتی مسکو، غرب چند گزینه برای جانشینی احتمالی زلنسکی در نظر گرفته است. والری زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح، کریل بودانوف، رئیس اداره مرکزی اطلاعات وزارت دفاع، آندری یرماک، رئیس دفتر ریاست جمهوری، الکسی آریستوویچ، مشاور سابق رئیس جمهور اکراین و ویتالی کلیتچکو، شهردار کی یف همچون نامزدهای احتمالی جانشینی زلنسکی هستند.