لحظه به لحظه با طوفان الاقصی ، روز بیست ونهم؛ تشدید حملات هوایی و توپخانه ای ضد غزه

بهمن: به گزارش بهمن، تداوم حملات هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی ضد مناطق مختلف نوار غزه و اذعان منابع عبری زبان به گرفتار شدن تل آویو در تله حمله به غزه از جدید ترین اخبار در ارتباط با فلسطین است.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی ضد مناطق مختلف نوار غزه در حالی طی ساعات گذشته ادامه داشته که توپخانه ارتش این رژیم هم همزمان بخش های مختلف این منطقه را زیر آتش گرفته است.
تشدید حملات هوایی ارتش اشغالگر ضد مناطق مختلف غزه
شبکه خبری المیادین گزارش داد که جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی تنها طی چند ساعت بیشتر از ۲۰ مرتبه محله الزیتون واقع در شهر غزه را بمباران کردند.
این جنگنده ها همینطور اطراف مسجد صفا و مروه در اردوگاه الشاطئ واقع در غرب غزه را بمباران کردند.
جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی مناطق اطراف بیمارستان القدس در تل الهوی واقع در غرب غزه را هم بمباران کردند.
در پی بمباران خانیونس واقع در جنوب غزه برخی از فلسطینی های بی گناه زخمی شده که به بیمارستان ناصر منتقل شدند.
ارتش رژیم صهیونیستی دقایقی قبل یک خانه مسکونی در اردوگاه النصیرات را بمباران کرده و بر سر ساکنان آن خراب کرد. ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه حملات وحشیانه خود ضد نوار غزه خیابان صلاح الدین واقع در شرق اردوگاه النصیرات در مرکز غزه را هم شدیداً هدف حملات هوایی خود قرار داد.
دست کم در جریان بمباران ۲ خانه مسکونی در النصیرات و رفح هفت فلسطینی به شهادت رسیدند.

آتش توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی بر سر ساکنان غزه
همزمان با حملات هوایی، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی هم اردوگاه البریج واقع در مرکز نوار غزه را زیر آتش گرفت.
این حملات توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی شرق اردوگاه المغازی واقع در مرکز غزه را هم هدف قرار داد.
حملات مذکور ضد قسمتهایی از شمال نوار غزه هم ادامه دارد.
حمله اشغالگران به کرانه باختری / درگیری مقاومت با عناصر نظامی
از سوی دیگر نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مانند روزهای گذشته همزمان با تشدید حملات خود ضد نوار غزه، به کرانه باختری هم حمله کردند. این نظامیان اشغالگر به شهرک عنزا واقع در جنوب جنین در کرانه باختری یورش بردند و با ساکنان این منطقه درگیر شدند.
همچنین گزارش هایی در مورد حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه واقع در نابلس و شهرک جبع واقع در جنوب جنین در کرانه باختری انتشار یافته است.
شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که نیروهای مقاومت هم به پا خواسته و با اشغالگران صهیونیست در اردوگاه بلاطه درگیر شده اند.

بمباران ژنراتور و پنل های خورشیدی تولید برق
شبکه الجزیره گزارش داد که جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی ژنراتور برق اصلی بیمارستان الوفا واقع در غزه را هدف قرار دادند. به دنبال این اقدام ضدانسانی رژیم صهیونیستی ژنراتور برق این بیمارستان توان تولید برق را نخواهد داشت.
همچنین گزارش های رسانه ای مبین آن است که ارتش رژیم صهیونیستی پنل های خورشیدی شهر غزه را که تنها منبع باقی مانده برای تولید برق در این منطقه به شمار می رفت بمباران کرده است.
گوترش بازهم «وحشت زده» شده است!
از سوی دیگر آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل که همواره تنها با مطرح کردن کلمات پیش پا افتاده، در برابر حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی ضد فلسطینی های بی گناه موضع گیری می کند این دفعه اظهار داشت: نسبت به حمله اسرائیل ضد گروهی از خودرو های امدادرسان در غزه احساس وحشت می کنم!
دبیرکل سازمان ملل متحد پیش تر هم در واکنش به کشتار اردوگاه جبالیا توسط جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی به عبارت «وحشت زده شدم» بسنده کرده بود.
ارتش رژیم صهیونیستی که به هیچیک از اصول و مقررات بین المللی در زمان درگیری و جنگ پایبند نیست علاوه بر بمباران بیمارستان ها مبادرت به هدف قرار دادن خودرو های امدادرسان و کاروان انتقال زخمی ها هم می کند.

هاآرتص: اسرائیل در تله حمله به غزه گرفتار شده است
از سوی دیگر عاموس هارییل تحلیلگر نظامی روزنامه عبری زبان هاآرتص اذعان کرد: اسرائیل در تله حمله به غزه گرفتار شده است. این در حالیست که اسرائیل در یک بحران عمیق داخلی بخصوص با حضور مقامات شکست خورده غرق شده است.
سایت عبری زبان واللا هم به نقل از نظامیان صهیونیست که در نبرد زمینی غزه شرکت کرده اند گزارش داد: نیروهای مقاومت از تاکتیک «نیش» استفاده می نمایند. آنها از میان ستون های ساختمان های ویران شده و از درون تونل ها به سمت ما خمپاره و موشک های ضدتانک شلیک می کنند و پس از آن ناپدید می شوند.
در ادامه این گزارش آمده است: ما نمی توانیم آنها را رصد نماییم.
در حال تکمیل

منبع: