آمار زائرانی که روزانه از مرز چذابه به عراق می روند

به گزارش بهمن، رئیس اداره گذرگاههای مرزی عراق به شمار زائرانی اشاره نمود که از گذرگاه مرزی چذابه جهت شرکت در مراسم اربعین وارد این کشور می شوند.

به گزارش بهمن به نقل از خبرگزاری عراقی واع، اداره گذرگاه های مرزی عراق اعلام نمود: گذرگاه مرزی الشیب (چذابه) شاهد ورود روزانه ۵۰ هزار زائر از ملیت های مختلف جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی است.
اداره گذرگاه های مرزی عراق در اطلاعیه ای اعلام نمود: با پیگیری مستقیم محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق، بازدید های میدانی عمر الوائلی رئیس اداره گذرگاه های مرزی برای اجرای طرح مراسم اربعین حسینی به صورت شبانه روزی ادامه دارد.
در این بیانیه آمده است: الوائلی از گذرگاه مرزی الشیب (مرز چذابه) در استان میسان عراق که شاهد افزایش تدریجی تعداد زائرین ورودی است، بازدید نمود.
وی در جریان این بازدید با دست اندرکاران امنیتی و خدماتی بمنظور اطمینان از روند اقدامات انجام شده برای خدمت به زائرین نشستی برگزار کرد و در جریان خدمات مربوط به آب و غذا و تردد زائرین و هم امنیت آنها قرار گرفت.
در این بیانیه از به کارگیری همه امکانات بمنظور انجام مراسم اربعین و تردد زائرین به نحوی که درخور این مراسم باشد، آگاهی داده شده است.
در بیانیه اداره گذرگاههای مرزی عراق آمده است: تعداد زائرین ورودی از مرز چذابه در روز به حدود ۵۰ هزار زائر از ملیت های مختلف می رسد.

منبع: