سخنگوی حماس: جهان اسلام مقابل هتاکی به قرآن کریم در کرانه باختری به پا خیزد

بهمن: سخنگوی حماس با اشاره به هتاکی صهیونیست ها به قرآن کریم خواهان تحرک جدی جهان اسلام در این زمینه شد.

به گزارش بهمن به نقل از فلسطین آنلاین، عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس اظهار داشت: حمله گله های صهیونیست به مقدسات ما و هتک حرمت مساجد و سوزاندن و پاره کردن قرآن در روستای عوریف و ترمسعیا، تحرک خطرناکی برای جنگ دینی است که از جانب کابینه فاشیست ضد ملت و مقدسات ما به راه افتاده است.
وی تصریح کرد که تشدید جنگ دینی رژیم اشغالگر قدس ضد مقدسات اسلامی و قرآن در مساجد کرانه باختری نیازمند قیام فلسطینیان و تمامی اهالی کرانه باختری برای مقابله با اشغالگران صهیونیست و تجاوزات شهرک نشینان است.
القانوع تصریح کرد که حملات ویرانگرانه و وحشیانه شهرک نشینان یهود ضد مقدسات اسلامی و هتاکی آنان به این مقدسات و به آتش کشیدن قرآن ها در روستاهای عوریف و ترمسعیا نشانگر اوج گیری جنگ دینی دولت شهرک نشینان فاشیست ضد ملت و مقدسات فلسطین است.
وی تصریح کرد که تجاوزات و جنایات و جنگ دینی صهیونیستها، تحرکات محافل عربی و اسلامی برای حراست از حریم مقدس مساجد و مقدسات اسلامی را می طلبد.
وی تصریح کرد که علمای اسلام و امت های عربی و اسلامی باید در جهت رسوا سازی تجاوزات و جنایات اشغالگران صهیونیست و بسیج تمامی ظرفیت ها برای پشتیبانی از ملت فلسطین و تقویت پایداری این ملت در مصاف با اشغاگران صهیونیست تلاش کنند.
لازم به ذکر است که شهرک نشینان صهیونیست در یورش خود به روستایی در کرانه باختری مساجد و قرآن کریم را مورد هتاکی قرار دادند.