جدیدترین تحولات حمله اشغالگران به اردوگاه جنین؛ شهادت ۳ فلسطینی

به گزارش بهمن، شهادت سه فلسطینی در کنار مقاومت نیروهای فلسطینی در مقابل اشغالگران صهیونیست و زخمی شدن شش نظامی صهیونیست از جدید ترین تحولات درگیری های اردوگاه جنین است.

به گزارش بهمن به نقل از مهر، شبکه المیادین گزارش داد که وزارت بهداشت فلسطین اعلام نمود که تعداد فلسطینی های زخمی شده در حمله نظامیان صهیونیست، به ۲۹ نفر بالا رفته است.
شبکه الجزیره به نقل از وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد که در جریان حمله بامداد امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین سه فلسطینی به شهادت رسیده اند.
از سوی دیگر، گزارش های رسانه ای حاکی از آنست که ارتش رژیم صهیونیستی برای نجات دادن جان نظامیان خود و بیرون آوردن نظامیان زخمی شده، از یک فروند بالگرد نظامی استفاده می نماید.
این در حالیست که گردان جنین وابسته به گروهان های قدس اعلام نمود که بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی را در آسمان جنین هدف تیراندازی قرار داده است.
رسانه های صهیونیستی هم اذعان کردند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از قدرت بمب هایی که نیروهای مقاومت ضد آنها در اردوگاه جنین بهره برده اند، در بهت و حیرت به سر می برند.
سایت عبری زبان واللا گزارش داد که تعداد نظامیان زخمی شدن در کمین نیروهای مقاومت فلسطین در اردوگاه جنین به شش تن بالا رفته که حال بعضی از آنها وخیم گزارش شده است.
در همین حال، گردان جنین اعلام نمود که نیروهای مقاومت فلسطین در جریان عملیات خود در اردوگاه جنین موفق شدند با شلیک گسترده گلوله به سمت یک فروند بالگرد نظامی متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی در محله الحابریات که در ارتفاع پایین پرواز می کرد، این بالگرد را مجبور به عقب نشینی از منطقه کنند.
خلبان بالگرد نظامی ارتش رژیم صهیونیستی هم از ترس هدف قرار گرفتن توسط نیروهای مقاومت، مبادرت به شلیک منور کرده است.
شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که برای اولین بار از زمان نبرد اردوگاه جنین در سال ۲۰۰۲ تاکنون، بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی یک نقطه در نزدیکی مسجد الجابریات واقع در این اردوگاه را هدف قرار دادند.
از سوی دیگر، رسانه های عبری زبان گزارش دادند که هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست توسط فلسطینی ها، یک واقعه دردناک و بسیار پیچیده است. این رسانه ها همینطور به خسارات وارده به خودرو های نظامیان صهیونیست در جریان گرفتار شدن در کمین نیروهای مقاومت اشاره کردند.
رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که آن چه در اردوگاه جنین رخ داد یک واقعه استثنایی بشمار می رود که سبب شد نیروی هوایی از یک فروند بالگرد آپاچی برای نجات جان نظامیان صهیونیست استفاده نماید. این اقدام یک حرکت نادر بشمار می رود که از زمان انتفاضه دوم فلسطین تابحال شاهد آن نبوده ایم.

منبع: