وزیر خارجه سوریه خطاب به گوترش : حملات صهیونیست ها به سوریه تهدیدی برای امنیت تمام منطقه است

بهمن: وزیر خارجه سوریه در واکنش به حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به این کشور، پیام اعتراضی را برای دبیرکل سازمان ملل متحد ارسال کرد.

به گزارش بهمن به نقل از خبرگزاری سانا، «فیصل المقداد» وزیر خارجه سوریه در واکنش به حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به این کشور، پیام اعتراضی را برای دبیرکل سازمان ملل متحد ارسال کرد.
بر اساس این گزارش، وزیر خارجه سوریه در پیام خود خطاب به دبیرکل سازمان ملل متحد آورده است: حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به سوریه هدفمند و سیستماتیک شده است. این حملات امنیت تمام منطقه را با مخاطره مواجه می سازد.
وی با اعلان اینکه سوریه همیشه نسبت به مخاطر و عواقب این مسأله هشدار داده است، تاکید کرد: حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی تهدیدی برای صلح بین الملل شمرده می شود. این حملات با مقررات بین المللی در تعارض آشکار است.
رئیس دستگاه دیپلماتیک سوریه عنوان کرد: عدم محکومیت حملات صهیونیست ها به سوریه توسط مجامع بین المللی سبب تشویق این رژیم به ادامه حملات شده است. عدم واکنش به تجاوزات صهیونیست ها به اراضی یک کشورِ دارای حاکمیت مستقل، اعتبار سازمان ملل متحد را زیر سوال برده است.
گفتنی است، اواخر روز شنبه بود که جنگنده های رژیم صهیونیستی حملات تجاوزکارانه ای را به خاک سوریه ترتیب دادند. با این وجود، پدافند هوایی سوریه خیلی از موشک های شلیک شده از طرف صهیونیست ها را رهگیری و ساقط کرد.

منبع: