سرتیپ محسن آذر افروز: رقابت ورزشی ارتش های جهان آوردگاه صلح و دوستی است

به گزارش بهمن امیرسرتیپ محسن آذر افروز در نخستین روز از برگزاری این مسابقات اظهار داشت: رقابت تیم های نظامی ارتش های جهان آوردگاه صلح و دوستی بین کشورهاست.
دوشنبه

به گزارش راوبط عمومی ارتش؛ امیرسرتیپ محسن آذر افروز ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری و مسوول برگزاری مسابقات نظامی اربابان سلاح در نخستین روز از برگزاری مسابقات نظامی ارتش های جهان، با اعلان اینکه امروز شاهد مسابقات بین المللی نظامی ارتش های جهان خواهیم بود، اظهار داشت: بستر بسیار مناسبی را در شاهین شهر اصفهان برای برگزاری این مسابقات فراهم کردیم تا کشورها برابر استانداردهای جهانی بتوانند با همدیگر به رقابت سالم بپردازند.
مسئول برگزاری مسابقات نظامی اربابان سلاح با تاکید بر این که رقابت تیم های نظامی ارتش های جهان آوردگاه صلح و دوستی بین کشورهاست، اضافه کرد: نخستین روز از مسابقات بین المللی نظامی ارتش های جهان است که با پنج شاخه در رشته های توپ ۱۲۳ میلی متری توپ ۱۲۲ میلیمتری توپ گراد و سلاح های سبک و در نهایت نیز در مرحله پنجم فینال است که برگزار می گردد.
ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در ادامه اظهار نمود: زمان در این مسابقات بسیار باارزش است تیم ها باید با استانداردهای جهانی با هم به رقابت بپردارند، مولفه نظم و زمان در این مسابقات از ارزش بسیار بالایی قرار دارد.
وی درباب میدان برگزاری مسابقات بین المللی نظامی ارتش های جهان اظهار داشت: میدان از هر نظر از قابلیت های استاندارد برخوردارست و تیم های شرکت کننده نیز به این نکته تاکید دارند که در این میدان می شود بهترین رقابت را ارائه کرد.
امیر سرتیپ دوم آذرافروز با اشاره به امکانات و زیرساخت های میدان رقابت اشاره کرد: تمام زیرساخت های مسابقات در حد بین المللی در شاهین شهر فراهم شده و این امکانات شامل امکانات نرم افزاری، سخت افزاری، ارتباطی، دوربینی و اپتیکی است.

منبع: