رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس: طرح استیضاح وزیر بهداشت اقدامی غیركارشناسی است

به گزارش بهمن هرمزگان رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان را امری غیرکارشناسی و صدمه زا دانست.

احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، اضافه کرد: در شرایطی که کرونا تمامی مناطق کشور را قرمز کرده است و همین مورد تلاش و جانفشانی های کادر درمان و بهداشت را دوچندان کرده، طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان به هیچ وجه به صلاح نبوده و اقدامی غیر کارشناسی است.

وی با اعلان اینکه کادر درمان و بهداشت در طول این زمان تمامی تلاش خودرا به کار بسته اند، اشاره کرد: مشکل اصلی نیز به رکن اساسی دولت برمی گردد که نتوانسته به درستی به نظرات کارشناسی وزیر بهداشت و درمان عمل کند و زیر سوال بردن عملکرد وزارت بهداشت و درمان تنها عایدی آن ضعیف شدن و خستگی تمامی تلاشگران این عرصه است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان به نتیجه نخواهد رسید، عنوان کرد: به طور قطع اگر وزیر بهداشت و درمان به مجلس بیاید صحبت های زیادی دارد و مسائل را شفاف مطرح خواهدنمود.

وی با اعلان اینکه حالا زمان پشتیبانی و تقدیر از عملکرد تمامی کادر درمان و بهداشت است نه اقدامات غیرکارشناسی، اظهارکرد: بیانیه تقدیر و تشکر ۱۰۰ نفر از نمایندگان مجلس در تشکر و قدردانی از وزیر بهداشت و درمان نشان داد که مجلس به دنبال استیضاح نبوده و نیست.

مرادی با اشاره به اینکه سراسر دنیا در حال پشتیبانی از کادر درمان هستند اما در کشورمان با چنین اقداماتی خستگی را در تن آنها باقی می گذاریم، افزود: باید قدردان مدافعینی باشیم که از جان خود گذشتند تا با شاهدت شان نشان دهند از هیچ تلاشی برای ایجاد سلامت و آرامش سراسری در کشور دریغ نمی کنند.

منبع: