رئیس مجمع نمایندگان استان در واكنش به احتمال فروش سهام فولاد اكسین: اجازه فروش سهام هیچكدام از شركتهای فولادی خوزستان را نمی دهیم

به گزارش بهمن خوزستان رئیس مجمع نمایندگان خوزستان اظهار داشت: اجازه فروش سهام هیچکدام از شرکتهای فولادی خوزستان را به خارج از استان نخواهیم داد.

سید کریم حسینی در گفتگو با ایسنا، اظهار نمود: شنیده هایی در خصوص کوشش برای خرید سهام شرکت فولاد اکسین خوزستان از جانب برخی شرکتهای بزرگ فولادی خارج از استان به گوش رسیده و عده ای هم این مسئله را به ما اطلاع داده اند اما ما به دنبال مستندات در این خصوص هستیم.

وی اضافه کرد: باید مستنداتی عرضه شود تا نمایندگان خوزستان و اعضای مجمع نمایندگان بتوانند به صورت مستند از حق مردم استان دفاع کنند اما تابحال سندی در خصوص مسائل مطرح شده مشاهده نشده است.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان اظهار داشت: هرچند مکاتبه ای برای خرید سهام شرکت فولاد اکسین خوزستان از جانب برخی شرکتهای بزرگ فولادی خارج از استان نبوده اما زمزمه هایی در این حوزه بوده است.

وی اضافه کرد: نمایندگان خوزستان بطور قطع اجازه فروش سهام هیچکدام از شرکتهای فولادی استان خوزستان را به خارج از استان نخواهند داد.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مخالفت نمایندگان استان خوزستان، به سهامداران شرکت فولاد اکسین برای فروش سهام این شرکت به خارج از استان و همینطور متولیان این امر یعنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام شده است.

وی اضافه کرد: نمایندگان خوزستان در زمینه ایجاد واحد فولادسازی شرکت فولاد اکسین خوزستان مطالبه ای از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارند که باید در کنار شرکت فعلی راه اندازی شود تا زمینه ساز افزایش اشتغال و تولید بیشتر در مجموعه فولاد اکسین خوزستان شود.

منبع: