محمد عبدالسلام: خروج آمریكا از منطقه تنها قصاص شهادت سردار سلیمانی است

بهمن: سخنگوی انصارالله یمن اظهار داشت: امت اسلامی بر ادامه راه شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس مصصم هستند و خروج آمریکا از منطقه تنها قصاص این دو شهید است.

به گزارش بهمن به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن اظهار داشت: امت اسلامی بر ادامه راه شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس مصصم است و عزم خویش را جزم کرده اند. خروج آمریکا از منطقه تنها قصاص شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس است.
سخنگوی انصارالله افزود: افتخار بزرگی برای این دو شهید است که قاتلانشان بزرگترین قاتل در این جهان است.
عبدالسلام اظهار داشت: جنایت ترور دو فرمانده به احیای مفهوم امت واحد در بین بخش بزرگی از مسلمانان تبدیل شد و جنایت آمریکا در ترور سردار سلیمانی و رفیقش ابومهدی المهندس بزرگی اقداماتی که این دو در مقابله با حملات آمریکا و تکفیری ها انجام دادند را نشان داد.
وی افزود: شهید سلیمانی در جنگ تابستان ۲۰۰۶ در لبنان حضور داشت و مقاومت با حضور شهید سلیمانی توطئه های خطرناک برای منطقه را به شکست کشاند و کاملاً به یاد داریم که چگونه ملت های مسلمان و عرب پیروزی را بعد از جنگ ۲۰۰۶ اسرائیل ضد لبنان، احساس کردند.
سخنگوی انصارالله اظهار داشت: شهید سلیمانی سرباز گمنامی بود که به جز اندکی از اقداماتش آگاه نبودند. شهید سلیمانی سربازی بود که مسئولیت های دینی و اخلاقی خود در دفاع از مستضعفان به دور از همه اختلافات را احساس می کرد.
عبدالسلام اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی را ایران آورد و اسلام آنرا برای آزادی فلسطین تربیت کرد.
وی افزود: موضع ملت و رهبری ایران در یاری رساندن به ملت یمن در مقابله با تجاوزات را ارج می نهیم. یمن در حال پیشبرد جنگ فراگیر خود در رد تبعیت از آمریکا و اسرائیل بوده و در این حوزه شهدای زیادی را در دفاع از آرمان خود تقدیم کرده است.