رئیس فراكسیون توسعه روابط با كشورهای عضو اكو مطرح كرد درخواست برگزاری جلسه هماهنگی از كشورهای عضو اكو برای چگونگی مقابله با اهداف صهیونیستی

به گزارش بهمن رئیس فراكسیون توسعه روابط با كشورهای عضو اكو آمریكا و رژیم صهیونیستی را مقصر اصلی ترور شهید فخری زاده دانست و اظهار داشت: مصرانه از ۱۰ عضو سازمان اكو می خواهم سریعاً جلسه هماهنگی برای چگونگی مقابله با اهداف صهیونیستی را بررسی نمایند تا  به یك راهكار واحد برسیم.
ولی اسماعیلی در گفت و گو با ایسنا در واکنش به ترور شهید دانشمند محسن فخری زاده اظهار نمود: ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای کشور نشان از ضعف و ترس دشمنان دارد. بی گمان پیشرفت های علمی ایران اسلامی دلیلی بر جنایت رژیم کودک کش، آمریکا و نوچه هایشان است. ترس از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران آن هم در اوج تحریم ها دشمن را به عمل ترور وامی دارد.
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با اعلان اینکه ترور در همه جای دنیا محکوم و جنایتی نابخشودنی است؛ اظهار داشت: این اتفاق تلخ توسط مجلس به شدت محکوم می شود و اساسا تنها راه انتقام سختی است که به زودی محقق می شود.
وی ادامه داد: ترور یک دانشمند هسته ای برای کشور تلخ است اما کشور صدها هزار فخری زاده پرورش داده است. در ترور دانمشندان هسته ای در سال های دور دشمن فکر می کرد دیگر پرونده انرژی هسته ای ایران بسته شد اما شاهد می باشیم که پس از ترورهای ناجوانمردانه، پیشرفت کشور در این عرصه چند برابر شد.
رئیس فراکسیون توسعه روابط با کشورهای عضو اکو آمریکا و رژیم صهیونیستی را مقصر اصلی ترور شهید فخری زاده دانست و اظهار داشت: با کسانی که فرزندان این کشور را به خاک و خون کشیدند چه باید کرد؟ این اتفاق بار دیگر نشان داد نباید به غرب اعتماد کرد. آخرین ترور یک دانشمند هسته ای کشور زمان اوباما بود؛ حال با روی کار آمدن بایدن ترور دیگری رخ می دهد. ترور دانشمند هسته ای کشور اساسا با چراغ سبز آمریکا انجام گرفت و تمام عوامل ترور جواب سختی خواهند گرفت.
اسماعیلی تاکید کرد: بعنوان رئیس فراکسیون توسعه روابط با کشورهای عضو اکو عرض می کنم کشورهای عضو این معاهده و دیگر کشورهای اسلامی باید متحد در مقابل خباثت اسرائیل ایستادگی کنند. اسرائیل اگر مجالی پیدا کند با همه کشورهای اسلامی چنین رفتار خبیثانه ای خواهد کرد؛ کشورهای مسلمان نباید تحت تاثیر تبلیغات آمریکا شوند. باید حول و محور دین مبین اسلام جمع شویم تا این غده سرطانی را محو نماییم. بنده مصرانه از ۱۰ عضو سازمان اکو می خواهم سریعا جلسه هماهنگی برای چگونگی مقابله با اهداف صهیونیستی را بررسی نمایند تا به یک راهکار واحد برسیم.

منبع: