نماینده سراب: ازدحام مردم در دفاتر پیشخوان دولت با فاصله گذاری اجتماعی منافات دارد

بهمن: یك نماینده مجلس شورای اسلامی با تاكید بر اینكه مردم باید كرونا را جدی بگیرند، اظهار داشت كه سرازیر كردن میلیون ها نفر به پیشخوان های دولت به دلیلهای مختلف با سیاست حفظ فاصله گذاری اجتماعی منافات دارد.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، یوسف داوودی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکری اظهار نمود: سرازیر کردن میلیون ها نفر به پیشخوان های دولت هر روز و هر هفته با اولتیماتوم های عجیب و غریب با سیاست حفظ فاصله گذاری اجتماعی منافات دارد. باید کرونا را جدی بگیرید، بیماری که هنوز در جهان و کشورمان جان افراد را می گیرد.
او همینطور در تذکری به رئیس جمهور با اشاره به وضعیت صنعت خودروسازی کشور اظهار داشت: صنعت خودروسازی کشور و سیاست خودروفروشی هر دو به بازبینی اساسی آن هم به نفع مردم و جامعه هدف نیاز دارد. با مشکل صنعت و بحران سیاست مواجهیم یعنی در خودروسازی هم ورق فولاد و هم پلیمر وارد می شود بنا بر این باید سیاست مدون و منسجمی به نفع مردم و جامعه وجود داشته باشد.
وی خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: طبق دستور شما اجرای فاز اول تولید آلومینیوم از سراب توسط قرارگاه خاتم باید هر چه سریع تر صورت گیرد که یکی از ارکان کلیدی صنعت آلومینیوم است.
نماینده سراب در آخر در تذکر دیگری عنوان کرد: خیلی از دامداران و مرغداران در حال تعطیلی هستند که وضعیت آنها نیاز به رسیدگی دارد آن هم در شرایطی که قیمت خوراک و طیور در کشور بالا رفته است.
محمدباسط درازهی نماینده سراوان هم در تذکری اظهار داشت که در سیستان و بلوچستان سهام عدالت برخی مردم قطع شده که باید بررسی شود.

منبع: