انتقاد كدخدایی به صحبت های امروز رئیس جمهور در مورد افراد فاقد صلاحیت

به گزارش بهمن سخنگوی شورای نگهبان اظهار داشت: جنجال برای تایید افراد فاقد صلاحیت تازگی ندارد، اما پیشگامی رئیس جمهور در این پروژه ضدملی تاسف بار است.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، عباسعلی كدخدایی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:
«جنجال برای تایید افراد فاقد صلاحیت تازگی ندارد، اما پیشگامی رئیس جمهور در این پروژه ضدملی تاسف بار است. البته نمی دانستیم عدم تایید بستگان به مفهوم حذف جناح های دیگر است.»
حسن روحانی امروز (چهارشنبه) در جلسه هیات دولت اظهار داشت: همه آنهایی كه در این انتخابات نقش دارید از شما خواهش می كنم، آن جایی كه روشن است تا صلاحیت فردی رد شود، آن را رد كنید اما آن جاهایی كه نامشخص است یا احتمالات ضعیف است، مردم را ناراحت نكنید، به مردم نگوییم كه در مقابل یك صندلی مجلس ۱۷ نفر، ۱۷۰ و یا۱۷۰۰ نفر كاندیدا هستند، ببینیم از چند جناح ۱۷۰۰ نفركاندیدا هستند؟ ۱۷ نفر از چند جناح، از یك جناح؟ اینكه انتخابات نمی گردد. مثل اینكه در مغازه ای از یك جنس، ۲ هزار عدد وجود داشته باشد.
رئیس جمهور افزود: مردم تنوع می خواهند. بگذارید در میدان انتخابات همه احزاب و گروه ها شركت نمایند، بطور قطع ضرر نمی كنید. با یك جناح نمی گردد، كشور را اداره كرد. كشور متعلق به همه است. اگر تمام ۸۳ میلیون متحد باشیم و یك نفر مخالف، باید تلاش نماییم آن یك نفر را هم جذب نماییم. یك نفر مخالف هم برای ما زیاد است در صورتی كه شما یك جناح و جمعیت بزرگ را مخالف می كنید. باید حواسمان را جمع نماییم.