پدر یكی از اسرای صهیونیست خطاب به تل آویو: بجای حمله به رفح به فکر بازگرداندن اسرای اسراییلی باشید

بهمن: با افزایش انتقادات نسبت به طرح کابینه رژیم صهیونیستی در خصوص حمله به شهر رفح پدر یکی از اسرای صهیونیست خواهان توجه به بازگرداندن این افراد از نوار غزه بجای حمله به رفح شد.

به گزارش بهمن به نقل از اسپوتنیک، رادیو رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در گزارشی اشاره کرد: خانواده های اسرای اسراییلی خواهان بازگرداندن اعضای خانواده خود از نوار غزه بجای عملیات نظامی در شهر رفح هستند.
در این گزارش سخنان پدر اسیر صهیونیستی که روز گذشته گردان های قسام یک فایل ویدئویی از وی منتشر نمودند آمده است. پدر این اسیر صهیونیست اشاره کرد: ما هیچ اهمیتی به عملیات نظامی در شهر رفح نمی دهیم و بازگشت اسرا از نوار غزه برای ما مهم می باشد.
یائیر لاپید رییس جریان مخالف در رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرده است: محال است یک عملیات به نفع اسراییلی ها بدون بازگرداندن اسرا از نوار غزه صورت گیرد.
وی اضافه کرد: هر روز منتظر هستیم تعداد بیشتری از اسرا یکی بعد از دیگری کشته شوند.
لاپید افزود: اگر من نخست وزیر بودم، عملیات در شهر رفح را در مقابل بازگرداندن اسرا لغو می کردم. اگر مواضع سختگیرانه کابینه نتانیاهو نبود می شد یک توافق در ماه دسامبر امضا کرد.
«تزیپی لیونی» وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی شب گذشته در سخنانی با انتقاد از عملکرد کابینه این رژیم به ریاست بنیامین نتانیاهو نسبت به فروپاشی اسراییل هشدار داد.

منبع: