یك روزنامه صهیونیستی اذعان كرد؛ تهران بطور بی سابقه ای تل آویو را تحقیر کرد

بهمن: یک روزنامه صهیونیستی حمله تل آویو به کنسولگری ایران در دمشق را اشتباهی راهبردی خواند که موجب پیچیده تر شدن اوضاع رژیم صهیونیستی و تحقیر شدید آن در مقابل ایران شد.

به گزارش بهمن به نقل از مهر، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی حمله به کنسولگری ایران در دمشق را اقدامی اشتباه ناشی از ارزیابی های نادرست کابینه رژیم صهیونیستی دانسته و شب حمله تلافی جویانه ایران به اسراییل را یک «سیرک راهبردی» برای این رژیم خواند.
این گزارش به شکست راهبردی که رژیم صهیونیستی پس از واکنش ایران گرفتار آن شده، اشاره و اصرار کرد که اسراییل تقریباً دو هفته در نتیجه ترس از این عملیات فلج شده بود و پس از انجام ترور منتظر واکنش ایران بود.
این روزنامه صهیونیستی در ادامه این سوال را بیان کرد که چرا باید عملیات تروری صورت گیرد که عرصه تقابل را برای اسراییل در شمال و جنوب میلیونها بار پیچیده تر می کند؟
این گزارش در ادامه با لحنی تمسخرآمیز نسبت به سران رژیم صهیونیستی می نویسد که آنها چگونه در صورتیکه بارها تصمیم به حمله به رفح گرفته اند و نمی توانند این حمله را انجام دهند، مبادرت به تهدید ایران می کنند؟ این گزارش در ادامه تاکید می کند که پاسخ کاملا مشخص است در خصوص این که آنها اشتباه می کنند.
یدیعوت اضافه کرد: آنها فراموش کرده اند که اسراییل دیگر نمی تواند به عنوان یک تهدید کننده مطرح باشد، چونکه کابینه ای دارد که از اعتماد عمومی برخوردار نیست و ارتش آن نیز بارها گرفتار اشتباه شده و نمی داند چگونه اشتباه های خودرا جبران کند.
یدیعوت می افزاید که ترور فرماندهان سپاه در کنسولگری ایران در دمشق اشتباهی بود که موجب انجام یک حمله تاریخی ضد رژیم صهیونیستی شد.
این روزنامه صهیونیستی با بیان این که اسراییل به شدت و به صورتی بی سابقه گرفتار تحقیر شده است، نوشت: بازدارندگی اسراییل که قبل از این در غزه و لبنان در هم شکسته بود، این دفعه در مقابل تهران نیز فرو ریخت.