لحظه به لحظه با طوفان الاقصی ، صدوشصت وششمین روز؛ رژیم صهیونیستی مرکز غزه را بمباران کرد

به گزارش بهمن، صبح امروز نیروهای ارتش صهیونیستی بار دیگر مناطق مختلف نوار غزه را بمباران کردند و از سوی دیگر هم مقاومت عراق با حمله پهپادی فرودگاه بن گورین رژیم را هدف قرار داد.

خبرگزارری مهر، گروه بین الملل: با گذشت چند ماه از حمله های مداوم رژیم صهیونیستی به نوار غزه و تلاش آمریکا و حامیان این رژیم در به شکست کشاندن همه تلاشهای بین المللی برای توقف جنگ و برقرارری آتش بس در غزه، نیروهای رژیم صهیونیستی دیشب و صبح امروز چهارشنبه با حمله های هوایی، زمینی، و توپخانه ای مراکز مختلف نوار غزه و کرانه باختری را هدف قرار دادند. شهادت۱۰۴ فلسطینی در یک روز/ شمار شهدا به ۳۱۹۲۳ نفر رسید وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در تازه ترین آمار اعلام نمود که شمار شهدای فلسطینی در غزه از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی تابحال به ۳۱۹۲۳ نفر رسید و در این زمان ۷۴ هزار و ۹۶ نفر هم مجروح شدند. بیشتر از ۷۲ درصد قربانیان زن و کودک هستند. بنابر اعلام این وزارت خانه ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ کشتار و جنایت دیگر در غزه انجام داده که به دنبال آن۱۰۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۶۲ نفر هم زخمی شدند. افزون بر این نزدیک به ۸۰۰۰ نفر هم همچنان مفقود و زیر آوار هستند. ۲۴ فلسطینی در مناطق مرکزی غزه به شهادت رسیدند رسانه های فلسطینی اعلام نمودند که به دنبال حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به اردوگاه های البریج و النصیرات در مرکز نوار غزه ۲۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ده ها نفر دیگر زخمی شدند. تظاهرات گستردم مردم دانمارک در دفاع از غزه در ادامه حمایت های مردمی در کشورهای مختلف جهان از غزه و محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی، هزاران نفر از مردم دانمارک با تجمع در خیابان های شهر کپنهاگ خواهان توقف فوری جنگ و برقراری آتش بس در غزه شدند.
حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق مرکزی غزه
رسانه های فلسطینی اعلام نمودند که جنگنده های رژیم صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه بار دیگر محله های الریما، دبیت و ورزشگاه فلسطین را بمباران کردند که به دنبال آن شماری کشته و زخمی شدند.
حماس: دشمن با تهدید و باج گیری نمی تواند به اهداف خود برسد
بنابر گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تصریح کرد دشمن صهیونیستی آن چه را که از تحقق آن در میدان نبرد عاجز بوده، با تهدید و باج گیری و بازی های سیاسی هم نمی تواند بدست بیاورد.
عزت الرشق خاطرنشان کرد پیروزی ای که در ذهن نتانیاهو است، به فضل پایداری ملت و مقاومت قهرمان فلسطین، سراب و رویایی دست نیافتنی است.
الرشق اظهار داشت تلاش دشمن جهت استفاده از تشدید تجاوزات و جنایات ضد غیرنظامیان فلسطینی بعنوان یک اهرم فشار و باج خواهی به منظور تحقق اهداف مدنظر خود بی نتیجه است و راه به جایی نخواهد برد.
وی عنوان نمود که بمباران وحشیانه و شدید بیمارستان شفا و مناطق اطراف آن دلیلی دیگر بر سردرگمی نتانیاهو و ارتش او است.
سناتور آمریکایی خواهان قطع کامل همه کمک ها به نتانیاهو شد
سناتور آمریکایی، «برنی سندرز» در واکنش به ادامه جنایت ضد انسانی رژیم صهیونیستی در غزه گفته است که با عنایت به فاجعه و قحطی در غزه، ایالات متحده نباید حتی یک پن هم به ماشین جنگی نتانیاهو کمک نماید.
برنی سندرز همینطور به اقدام اخیر آمریکا ضد تل آویو واکنش نشان داد و این اقدام را ستود و اظهار داشت: پارلمان کانادا به توقف فروش تسلیحات به اسرائیل رای داد و این کار کاملا درست است.
حمله پهپادی مقاومت عراق به فرودگاه بن گورین تل آویو
«مقاومت اسلامی عراق» سحرگاه چهارشنبه اعلام نمود که فرودگاه بن گوریون در عمق اسراییل را با هواپیماهای بدون سرنشین هدف قرار داده است.
مقاومت عراق در اطلاعیه ای اعلام نمود: مجاهدین مقاومت اسلامی در سحرگاه چهارشنبه فرودگاه بن گوریون را در عمق دستگاه غاصب با پهپاد هدف قرار دادند. انهدام سنگرهای دشمن در تکمیل مرحله دوم عملیات ادامه دارد. مقاومت در مقابل اشغالگری، پشتیبانی از مردم غزه و پاسخ به کشتارهای صهیونیست ها ضد غیرنظامیان بی دفاع فلسطینی به عملیات خود ادامه خواهد داد.
سحرگاه دوشنبه گذشته نیز، «مقاومت اسلامی عراق» اعلام نموده بود که با استفاده از پهپاد، پایگاه هوایی پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی را هدف قرار داده است.
مقاومت عراق هفته گذشته هم تأیید کرده بود که فرودگاه بن گوریون اسرائیل هدف پهپادها قرار گرفته است. «مقاومت اسلامی در عراق» تأیید کرده بود که با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین نیروگاه برق فرودگاه حیفا را هدف قرار داده است، در حالیکه چند روز قبل از آن اعلام نموده بود که ایستگاه مواد شیمیایی در بندر حیفا را هدف قرار داده است.
در ابتدای فوریه گذشته هم «مقاومت اسلامی عراق» اعلام نموده بود که هدفی را در شهر ایلات اسرائیل با پهپاد مورد حمله قرار داده است.
مقاومت عراق همینطور در ۲۵ ژانویه، چند روز بعد از تأیید این که مناطقی از فلسطین اشغالی را با هواپیماهای بدون سرنشین بمباران کرده است، اعلام نمود که بندر اشدود اسرائیل را هم با هواپیماهای بدون سرنشین هدف قرار داده است. این در شرایطی است که بندر اشدود تقریبا ۱۰۰۰ کیلومتر با بغداد، پایتخت عراق فاصله دارد.
کانادا صادرات سلاح به رژیم صهیونیستی را متوقف کرد
روزنامه اسراییلی «جروزالیم پست» اعلام نمود وزیر خارجه کانادا بعد از طرح غیرالزام آور مجلس عوام این کشور، از توقف صادرات سلاح به رژیم صهیونیستی اطلاع داده است.
در همین راستا، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به این اقدام کانادا اظهار داشت: اتخاذ چنین تصمیمی از جانب کانادا که به حق اسراییل برای دفاع از خود آسیب وارد می کند، مایه تاسف است.
حمله توپخانه ای صهیونیست ها به اطراف بیمارستان شفا
رسانه های فلسطینی اعلام نمودند که صبح امروز چهارشنبه بار دیگر ارتش رژیم صهیونیستی با حمله های توپخانه ای اطراف بیمارستان شفا و محله الرمال در شهر غزه را هدف قرار داد.

منبع: