الحدیده یمن باردیگر بمباران شد

بهمن: جنگنده های آمریکایی-انگلیسی دوباره مناطقی از یمن را طی کمتر از ۲۴ ساعت بمباران کردند.

به گزارش بهمن به نقل از کانال المسیره، جنگنده های آمریکایی-انگلیسی دوباره مناطقی از یمن را بمباران کردند.
در همین ارتباط گزارش شده است که ائتلاف آمریکا و انگلیس این دفعه منطقه العرج در شمال غربی شهر الحدیده را در دو نوبت بمباران کردند.
ساعاتی پیش از این نیز، متجاوزان منطقه الجبنه در شمال شهر ساحلی الحدیده در دریای سرخ در غرب کشور یمن را طی دو نوبت حمله با فاصله زمانی نزدیک به هم هدف قرار داده بودند.
پیش از این نیز، وزارت دفاع آمریکا معروف به پنتاگون در اشاره به تنش ها در دریای سرخ اذعان کرده بود که نیروهای یمنی دارای ذخایر زیادی از تجهیزات نظامی هستند و ما برای کاهش این ذخایر نظامی تلاش می نماییم.
پنتاگون همین طور درباره ی هدف قرار دادن پهپاد آمریکایی توسط نیروهای یمنی اظهار داشت: «تایید می نماییم که پهپاد MQ ۹ در یمن منهدم شد و نشانه ها از آن حکایت می کند که این پهپاد توسط موشک زمین به هوای نیروهای یمنی سرنگون شده است.»
وزارت دفاع آمریکا همین طور افزود که نیروهای ما از ۴ فوریه در عراق و سوریه مورد حمله قرار نگرفته اند، اما شاهد افزایش حملات یمنی ها بوده ایم.
امروز همین طور یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات های جدید ارتش یمن مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی اطلاع داد.
سریع اعلام نمود: نیروی پهپادی ارتش با به کارگیری چندین پهپاد، عملیاتی نظامی را در دریای سرخ و دریای عرب مقابل چند ناو متخاصم آمریکایی به انجام رساند.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن تصریح کرد: همین طور نیروی پهپادی ارتش برخی مواضع حساس دشمن اسراییلی را در منطقه ام الرشاش در جنوب فلسطین اشغالی با چند پهپاد دیگر هدف قرار داد.

منبع: