اسامه حمدان: حمله به رفح مملو ازآوارگان، جنایت بشری ونتانیاهو درپی نجات خوداست

به گزارش بهمن، نماینده حماس در نشست خبری با اخطار به عملیات زمینی احتمالی اسراییل در رفح غزه اظهار داشت: هرگونه حمله به این شهر مملو از آوارگان جنایت بشری است و نتانیاهو به دنبال دستاویزی برای نجات خود است.

به گزارش بهمن به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حمدان روز دوشنبه در نشست خبری در رابطه با عملیات زمینی احتمالی اشغالگران در رفح غزه اعلام نمود: ادامه جنگ وحشیانه اشغالگران در غزه همه شرکت کنندگان در این جنگ را در مقابل مسئولیتی تاریخی قرار خواهد داد.
ادامه اظهارات این رهبر حماس به شرح زیر می باشد:
«نتانیاهو جنایتکار جنگی همچنان بر ادامه نسل کشی ملت فلسطین در غزه اصرار دارد. همه دنیا داستان هند دختربچه فلسطینی که نیروهای امدادرسان را به یاری طلبید و در نهایت به شهادت رسید، دنبال کردند.
دشمن صهیونیستی کودکان و تیم های پزشکی و امدادی را هدف قرار می دهد و این لکه ننگی است که هیچگاه با گذر زمان پاک نخواهد شد.
ارتش صهیونیستی به محاصره بیمارستان ناصر در خان یونس و هدف قرار دادن کادر پزشکی و درمانی ادامه می دهد. آن چه را که بر سر دکتر محمد ابو سلمیه مدیر بیمارستان شفا آمده، بشدت محکوم می نماییم.
دکتر ابو سلمیه تحت فشارهای دشمن صهیونیستی حاضر نشد از او فیلم گرفته شود و بگوید مقاومت از بیمارستان شفا بعنوان مقری نظامی بهره برده است.
از جامعه بین الملل دعوت می نماییم به مسئولیت خود در پشتیبانی از بیمارستان ناصر عمل کند. دشمن نازی و جنایتکار همچنان به تجاوزات و جنایات خود ضد اسرای فلسطینی ادامه می دهد.
در دیدارهای هیئت حماس در قاهره پاسخ ما به طرح پیشنهادی پاریس بررسی گردید. معادلاتی که دشمن برای مبادله اسرا عرضه می دهد، عدم جدیت آنرا ثابت می کند.
حماس روز گذشته در جریان پاسخ رژیم صهیونیستی به طرح پیشنهادی پاریس قرار گرفت. پاسخ رژیم اشغالگر عقب نشینی از طرح پاریس بود و باعث ایجاد موانعی شد که کمکی به انعقاد توافق نمی کند.»

منبع: