واکنش رییس جمهور عراق به عملیات ضد تروریستی سپاه

بهمن: رییس جمهور عراق ضمن نادیده گرفتن جولان عناصر تروریستی وابسته به موساد در اقلیم کردستان، عملیات موشکی مقابل مقر این تروریست ها در اربیل را محکوم نمود.

به گزارش بهمن به نقل از وبگاه الجزیره، «عبداللطیف رشید» رییس جمهور عراق به عملیات بامدادان امروز مقابل مقر تروریست ها وابسته به موساد در شهر اربیل، واکنش نشان داد.
رئیس جمهور عراق بدون اشاره به جولان تروریست ها و عناصر وابسته به موساد در اراضی اقلیم کردستان عراق، این عملیات موشکی را به شدت محکوم کرده است.
این در صورتی است که جمهوری اسلامی ایران از ماه ها پیش به دولت عراق و مقامات اقلیم، درباره ی فعالیت گروههای تروریستی و عناصر وابسته به خدمات جاسوسی غربی و صهیونیستی در این مناطق هشدار داده و بارها تاکید کرده است که نمی تواند در قبال این رخدادها که در اطراف مرزهای ایران به انجام می رسد، ساکت بماند.
تهران همیشه از مقامات عراقی خواسته است که از فعالیت عناصر تروریستی خطرناک در خاک عراق مقابل منافع جمهوری اسلامی ایران، جلوگیری شود اما بنظر می رسد عدم توجه به این هشدارها، چاره ای جز عملیات مستقیم مقابل مقر تروریست ها در مناطق مرزی ایران باقی نگذاشته است.