نتایج یك نظرسنجی: اکثر صهیونیست ها به کابینه حاکم اعتماد ندارند

بهمن: نتایج یک نظرسنجی در اراضی اشغالی از بی اعتمادی صهیونیست ها به کابینه نتانیاهو و لزوم برگزاری انتخابات جدید حکایت دارد.

به گزارش بهمن به نقل از المیادین، نتایج یک نظرسنجی انجام شده توسط پژوهشکده دموکراسی رژیم صهیونیستی نشان میدهد که ۶۹ درصد از شهرک نشینان صهیونیست برگزاری انتخابات جدید بمحض توقف جنگ در نوار غزه را تایید می کنند که این مساله بیان کننده از دست رفتن اعتماد آنها به کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم است.
بر اساس نتایج این نظرسنجی، ۶۴ درصد از شرکت کنندگان در آن معتقدند که رژیم صهیونیستی طرح خاصی برای مرحله پس از ترک مخاصمه ندارد.
بیش از ۶۴ درصد از این صهیونیست ها تاکید نمودند که تل آویو نمی تواند اسرای صهیونیست را از دست حماس آزاد کند.
روزنامه «تایمز آف اسراییل» پیش تر گزارش داده بود که نظرسنجی به عمل آمده توسط دانشگاه عبری حاکی از آنست که بیش از نیمی از اسراییلی ها مخالف اشغال نوار غزه و الحاق آن به اراضی تحت سیطره رژیم صهیونیستی هستند.
نشریه آمریکایی «نشنال ریویو» با استناد به نظرسنجی دانشگاه هاروارد نوشت: با وجود حمایت جامعه آماری آمریکایی در سنین بالاتر از اشغالگری رژیم صهیونیستی در فلسطین، بیش از ۵۱ درصد از جوانان آمریکایی ۱۸ تا ۲۴ ساله که بیش از نیمی از جوانان ایالات متحده را می سازند، خواهان شکست اسراییل در مقابل جناح های مقاومت فلسطین هستند.
در این گزارش آمده است که ۳۱ درصد افراد بین ۲۴ تا ۳۵ سال، ۲۴ درصد افراد بین ۳۵ تا ۴۴ سال، ۱۵ درصد افراد بین ۴۵ تا ۵۴ سال و ۱۳ درصد افراد بین سنین ۵۵ تا ۶۴ سال از ایده نابودی اسراییل حمایت می کنند.
نظرسنجی دانشگاه هاروارد آمریکا نشان میدهد که ۳۲ درصد از جوانان آمریکایی از ایده راهکار تشکیل «دو دولتی» حمایت می کنند، در صورتیکه ۱۷ درصد معتقدند که کشورهای عربی باید آوارگان فلسطینی را در بافت جمعیتی خود جذب کنند.

منبع: