در حمایت از فلسطین انجام شد؛ راهپیمایی گسترده یمنی ها

بهمن: بهمن: مردم یمن امروز جمعه با برگزاری چند راهپیمایی بر ادامه پشتیبانی از ملت فلسطین در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی تاکید نمودند.

به گزارش بهمن به نقل از المسیره، ساکنان استان صعده یمن از اولین ساعات بامداد امروز جمعه چهار راهپیمایی گسترده با عنوان «به پشتیبانی از غزه ادامه می دهیم و برای تمام گزینه ها آماده ایم» برگزار کردند.
این راهپیمایی ها در مرکز استان صعده، ساحا المرازم، شعاره برازح و الجرشه اجرا شد.
یمنی های شرکت کننده در این راهپیمایی ها با در دست داشتن پرچم های یمن و فلسطین شعارهایی نظیر «ای مردم غزه شما تنها نیستید، ملت با ایمان با شما است»، «ای ملت ما ادامه دهید، تا پیروزی چیزی نمانده»، «هر اتفاقی بیافتد ما تسلیم محاصره نمی شویم»، «ای خیبر ما برگشتیم و حیدر رهبر ماست» سر دادند.
در این راهپیمایی ها اشعار حماسی در پشتیبانی از پایداری قهرمانانه مردم فلسطین سروده شد.
مردم یمن مواضع حاکمان ظالم را در پشتیبانی از تجاوز به غزه و جنایات رژیم صهیونیستی مقابل ساکنان این باریکه محکوم کردند.
آنها همین طور از ملت های عربی خواستند به یاری مردم فلسطین و بازگشایی گذرگاه ها بشتابند. یمنی ها در ادامه از مواضع محور مقاومت و حملات انجام شده مقابل پایگاه های اشغالگران آمریکایی در منطقه قدردانی کردند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی ها خواهان انتشار گسترده تصاویر جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه شدند تا تمام مردم جهان با جنایات آنها مقابل مسلمانان آشنا گردند.
ارتش یمن تا حالا چندین عملیات مقابل مواضع صهیونیست ها بوسیله حملات پهپادی، موشکی و توقیف کشتی های صهیونیستی در دریای سرخ انجام داده است.
روز گذشته «علی القحوم»، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله اصرار کرد که آمریکا با هدف قرار دادن یمن به سبب پشتیبانی از غزه و فلسطین، «رفتار جنایتکارانه» در پیش گرفته است.
القحوم اظهار داشت: «یمن به مقررات بین المللی و ناوبری دریایی بین المللی متعهد است و در تضمین این امر مشارکت دارد و این نشان میدهد که یمن برای تضمین این مساله نیازی به حضور دریایی آمریکا یا اسراییل ندارد.»
وی اضافه کرد: کوشش های آمریکا برای صیانت از کشتی های اسراییلی در دریای سرخ با شکست مواجه گردید و همین مورد موجب شد اسراییلی ها تصمیم بگیرند کشتی های خودرا به مناطق دیگری منحرف کنند. عملیات یمن تاثیر زیادی بر معادله پشتیبانی از فلسطین و غزه داشت و موازنه قوا را تغییر داد و آمریکا، غرب و صهیونیست ها را غافلگیر کرد.