بمب های فسفری بر سر اردوگاه آوارگان فلسطینی

بهمن: رسانه های خبری گزارش دادند که حملات وحشیانه جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی مقابل مناطق مختلف نوار غزه طی دقایق و ساعات گذشته همچنان ادامه داشته است.

به گزارش بهمن به نقل از شبکه فلسطین الیوم، جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی اطراف بیت لاهیا واقع در شمال غزه را بمباران کردند. منابع رسانه ای گزارش دادند که نظامیان صهیونیست به سمت خودرو های امدادرسان شلیک کرده و مانع رسیدن آنها به محله الصبره واقع در شمال غزه شدند.
شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که اشغالگران صهیونیست با بمب های فسفری اردوگاه جبالیا واقع در شمال غزه را بمباران کرده اند.
علاوه بر این حملات هوایی، قایق های جنگی رژیم صهیونیستی سواحل الزهرا و المغراقه واقع در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز غزه را هدف قرار دادند.
گزارش های رسانه ای دقایقی پیش از حملات شدید و به گوش رسیدن صدا انفجارهای متوالی در مناطق شمالی نوار غزه خبر دادند. در جریان بمباران منازل مسکونی در اردوگاه البریج واقع در جنوب شهر غزه تعداد زیادی از فلسطینی های بی گناه به شهادت رسیدند.
تنها در یک مورد از این بمباران ها مقابل یک منزل مسکونی در اردوگاه النصیرات دست کم ۱۳ فلسطینی به شهادت رسیدند.
گزارشگر شبکه المیادین در غزه اصرار کرد که جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی بامدادان امروز یک مهد کودک در منطقه السطر الغربی واقع در خانیونس را بمباران کردند. محله الجنینه واقع در شهر رفح در جنوب غزه نیز به شدت بمباران شده است.
حملات توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی نیز مقابل مناطق مختلف نوار غزه همزمان با حملات هوایی و دریایی ادامه دارد.

Tags: