حمدان: آمریکا و اسرائیل مسئول توقف آتش بس در غزه هستند

بهمن: به گزارش بهمن، یکی از رهبران حماس اعلام نمود: حماس: آمریکا و اسرائیل مسئول توقف آتش بس در غزه هستند. رژیم صهیونیستی ثابت کرده به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

به گزارش بهمن به نقل از الجزیره، اسامه حمدان از رهبران حماس اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی مسئول توقف آتش بس موقت در غزه هستند. رژیم صهیونیستی ثابت کرده به هیچ وجه قابل اعتماد نیست. ما همچنان با جدیت در کوشش برای آتش بس موقت در غزه حتی با وجود ازسرگیری جنگ و حملات دشمن صهیونیستی خواهیم بود.
حمدان بیان نمود: مشکل اصلی در نگرش رژیم صهیونیستی به ملت و مسئله فلسطین است. راهکار واقعی در یافتن سازوکار پایان اشغالگری اسرائیل است. ما از هر تلاشی برای توقف جنگ و جنایات دشمن صهیونیستی بگونه ای که در جهت منافع ملت فلسطین باشد، استقبال می نماییم. دشمن صهیونیستی سراسر نوار غزه را مورد حمله و بمباران قرار داده اما مقاومت می تواند عملیات این رژیم را به شکست بکشاند.
وی افزود: ما باید پایداری نماییم و در مقابل دشمن و ماشین جنگی آن بایستیم.
از سوی دیگر عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تصریح کرد که با پایداری ملت خود و دلاوری های مقاومت فلسطین با جنایات دشمن صهیونیستی و ازسرگیری حملات وحشیانه آن ضد غزه و هدف قرار دادن غیرنظامیان مقابله می نماییم.
الرشق اضافه کرد: آن چه دشمن صهیونیستی طی ۵۰ روز جنگ پیش از آتش بس موقت از تحقق آن عاجز بود، هیچگاه با ادامه جنایات خود بعد از آتش بس قادر به تحقق آن نخواهد بود.

منبع: