مركز مطالعات امنیتی رژیم صهیونیستی: یحیی السنوار کل ساختارهای اسرائیل را به بازی گرفته است

بهمن: یکی از معتبرترین مراکز مطالعات امنیتی رژیم صهیونیستی در گزارشی با اشاره به پیروزی حماس در دور جدیدی از درگیری ها با اسرائیل اعلام نمود که یحیی السنوار کل اسرائیل را به بازی گرفته است.

به گزارش بهمن به نقل از مهر، مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام نمود که حماس در دور جدیدی از جنگ شناختی مستمر با اسرائیل پیروز شده و موفق شد تمام اسرائیل را به بازی بگیرد.
بر اساس این گزارش حماس بار دیگر اسرائیل را به سخره گرفته و اعصاب آنرا به هم ریخته و دستاوردهای زیادی در حوزه شناختی این نبرد محقق کرده و توانسته در افکار عمومی اسرائیلی ها موثر باشد.
بر اساس نتایج این مرکز مطالعاتی، رژیم صهیونیستی در مقابل، ضعف و ناتوانی خودرا در حوزه شناختی و جنگ ضد مقاومت نشان داده و عملیات تبادل اسرا را به حماس هدیه کرده است.
این مرکز به شادی گسترده فلسطینیان در آزادسازی اسرا از زندان های اسرائیل در کرانه باختری و قدس اشغالی اشاره نمود که در این مناسبت ها نمادهای مربوط به جنبش حماس در دست مردم حمل می شد.
این گزارش آزادی اسرا را یک پیروزی و دستاورد جدید برای حماس دانست و اصرار کرد که این عملیات موجب تعمیق محبوبیت و بستر مردمی جنبش حماس در کرانه باختری و تضعیف تشکیلات خودگردان خواهد شد.
روزنامه اسرائیل هیوم نیز قبل از این نوشته بود که حماس با فروپاشی فاصله بسیار زیادی دارد و عملیات تبادل اسرا درست همانگونه که حماس می خواست به انجام می رسد. لیلاخ شوفال تحلیلگر نظامی این روزنامه اصرار کرد که یحیی السنوار رهبر جنبش حماس در غزه موفق شده به معامله ای نائل شود که در نتیجه آن حمله اسرائیل در اوج فشردگی خود متوقف شود.
حاییم یلین یکی از مسئولان شهرک های منطقه مرزی نزدیک به غزه نیز می گوید: السنوار ما را به بازی گرفته و مسخره می کند.

منبع: