كرملین: غرب از اینکه تحریم ها به ما ضربه نمی زند، رنج می‎ برد

به گزارش بهمن، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام نمود: غرب از این که تحریم ها به ما ضربه نمی زند، رنج می‎ برد.

به گزارش بهمن به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز شنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام نمود: غرب از این که تحریم ها ضد روسیه به ما ضربه نمی زند، رنج می برد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در این خصوص افزود: پوتین بی جهت از خرابکاری احتمالی غرب صحبت نمی کند، او اطلاعات خاص و دلیلی برای گفته هایش دارد.
دیمیتری پسکوف در ادامه افزود: روسیه باید حداکثر خونسردی خویش را حفظ کند، چونکه فشار از سوی غرب ادامه می یابد. آنها از هیچ چیز دریغ نمی کنند.
وزارت خزانه داری آمریکا پنجشنبه هفته پیش با انتشار اطلاعیه ای تحریم های جدیدی را ضد روسیه اعمال کرد.
بر اساس اعلام این رسانه، دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده (OFAC) در این ارتباط اعلام نمود: واشنگتن ۳ کشتی را در لیست تحریم های ضدروسیه قرار داد.
بر اساس بیانیه صادره از جانب وزارت خزانه داری آمریکا، تحریم های مذکور واشنگتن همینطور چند فرد را هم دربر گرفت.
در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا آمده بود: دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده تحریم هایی را ضد ۳ نهاد اعمال کرد و ۳ کشتی را هم در حالیکه نفت خام روسیه را بالاتر از سقف قیمت توافق شده ائتلاف حمل می کردند، بعنوان دارایی مسدود شده شناسایی می کند. این اقدام بر تعهد وزارت خزانه داری در کنار شرکای بین المللی خود برای کاهش درآمدهای نفتی (روسیه) تاکید می کند؛ درآمدهایی که مسکو می تواند از آن برای تأمین مالی تهاجم خود به اکراین استفاده کند!

منبع: