دیده بان حقوق بشر: درباره ی حملات اسرائیل به بیمارستانها به عنوان جنایت جنگی تحقیق شود

بهمن: سازمان دیده بان حقوق بشر خواهان اجرای تحقیقات بین المللی درباب حملات رژیم صهیونیستی مقابل بیمارستان های نوار غزه به عنوان یک جنایت جنگی شد.

به گزارش بهمن به نقل از الجزیره، سازمان دیده بان حقوق بشر اعلام نمود که حملات پیاپی رژیم صهیونیستی ضد بیمارستان های نوار غزه سبب وخیم تر شدن اوضاع بهداشتی در این باریکه تحت محاصره شده است.
این سازمان خاطرنشان کرد: باید در مورد حملات اسرائیل ضد بیمارستان های نوار غزه بعنوان جنایات جنگی تحقیق شود.
دیده بان حقوق بشر تصریح کرد: اسرائیل تا هم اکنون ادله و شواهد جدی که اثبات کند از این بیمارستان ها برای اهداف نظامی استفاده شده عرضه نداده است.
این سازمان بین المللی اعلام نمود: کابینه اسرائیل باید به این حملات ضد بیمارستان ها در غزه پایان دهد. یک کمیته حقیقت یاب بین المللی مستقل و دادگاه جنایی بین المللی باید در مورد اوضاع غزه تحقیق کنند.
از سوی دیگر هلال احمر فلسطین اعلام نمود: تنها ژنراتور تولید برق در بیمارستان الامل واقع در خانیونس از کار افتاده و بدین ترتیب جان ۹۰ بیمار و ۹ هزار آواره فلسطینی که به این بیمارستان پناه آورده اند در خطر است.
سخنگوی وزارت بهداشت دولت غزه امروز اعلام نمود: بیمارستان های این منطقه دیگر توان عرضه خدمات پزشکی را در سایه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی ندارند.
وی در ادامه اضافه کرد: در صورت عدم دریافت کمک های بشردوستانه فعالیت بیمارستان های نوار غزه طی ۴۸ ساعت آینده متوقف خواهد شد.
دفتر اطلاع رسانی دولت غزه هم تصریح کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به دروغ های خود در مورد بیمارستان های این باریکه ادامه داده و برای تداوم بمباران بیمارستان ها و مراکز درمانی و کشتار بیماران زمینه چینی می کند.