اردوغان: روزهای بدی در انتظار نتانیاهو است

بهمن: به گزارش بهمن، رئیس جمهور ترکیه با اشاره به اینکه ۶۰ تا ۷۰ درصد شهرک نشینان صهیونیست مخالف نتانیاهو هستند، اظهار داشت که روزهای بدی در انتظار او است.

به گزارش بهمن به نقل از الجزیره، رئیس جمهور ترکیه اظهار داشت که روزهای بدی در انتظار نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار دارد و آمارها نشان داده است که حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد مردم اسرائیل مخالف بنیامین نتانیاهو هستند.
رجب طیب اردوغان طی سخنانی در رابطه با تحولات غزه افزود که رژیم صهیونیستی باید تحت فشار قرار گیرد تا اجازه دهد مجروحان از غزه بیرون بروند.
اردوغان افزود: اسرائیل باید همه زندانیان فلسطینی را به سرعت آزاد کند و جنبش حماس هم باید گروگان ها را تحویل دهد؛ هر چند حماس تصمیم ندارد که گروگان ها را نزد خود بعنوان اسیر نگهداری کند.
رئیس جمهور ترکیه خاطرنشان کرد: هدف ما برقراری فوری آتش بس در غزه است و تمام تلاش خویش را برای تحقق این هدف به کار می گیریم. ما با دقت برای اقداماتی که مقرر است بعد از آتش بس انجام دهیم، برنامه ریزی و معادلات را برای برقراری صلح پایدار تدوین می نماییم.
این اظهارات اردوغان در حالیست که وزارت بهداشت ترکیه اعلام نمود که این کشور، مصر و “اسرائیل” یک گروه هماهنگی را برای خروج مجروحان از نوار غزه می سازند.

منبع: