گرفتار شدن نظامیان صهیونیست در کمین مقاومت فلسطین

به گزارش بهمن، گزارش های رسانه ای از گرفتار شدن نیروهای پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی در کمین نیروهای مقاومت فلسطین در شرق رفح حکایت دارند.

به گزارش بهمن به نقل از مهر، شبکه المیادین گزارش داد که نیروهای پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی که قصد نفوذ زمینی به شرق رفح را داشتند در منطقه صوفا در کمین نیروهای مقاومت گرفتار شدند.
بر اساس این گزارش، این عناصر اشغالگر پس از وقوع درگیری های سنگین با نیروهای مقاومت فلسطین به مدت ۳ ساعت مجبور شدند از منطقه صوفا عقب نشینی کنند.
رسانه های خبری صبح یکشنبه گزارش داده بودند که صدای درگیری های شدید و تیراندازی در مناطق شمالی نوار غزه شنیده شده و اخباری در خصوص مقابله مقاومت با تلاشهای رژیم صهیونیستی برای آغاز مرحله دوم عملیات زمینی در غزه مطرح است.
منابع فلسطینی تصریح کردند که صدای تیراندازی در مناطق شمال و شمال غرب نوار غزه شنیده می شود و همزمان حملات توپخانه ای شدیدی از جانب رژیم صهیونیستی به آن مناطق صورت می گیرد.
رسانه های فلسطینی گزارش دادند که نیروهای اشغالگر در تلاش هستند بار دیگر به شمال غزه نفوذ کنند و در آنجا درگیری های شدیدی با مقاومت صورت گرفته و نیروهای مقاومت برای مقابله با رژیم صهیونیستی تلاش می کنند.
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی عملیات شب گذشته را آغاز مرحله دوم عملیات ضد نوار غزه خواند.

منبع: