حمایت اوباما از جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه

بهمن: رییس جمهور اسبق آمریکا با انتشار پیامی در فضای مجازی حمایت خودرا از جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام نمود.

به گزارش بهمن به نقل از مهر، در ادامه حمایت های تمام قد سیاسی و نظامی آمریکا از جنایت های رژیم صهیونیستی، باراک اوباما، رییس جمهور اسبق این کشور نیز حملات وحشیانه جنگنده های رژیم صهیونیستی مقابل غزه و کشتار مردم را «دفاع از خود در مقابل تروریسم» نامید.
اوباما بدون اشاره به جنایت های هرروزه نظامیان صهیونیستی مقابل مردم فلسطین و محاصره چند ساله مردم غزه، عملیات بزرگ و انتقام جویانه نیروهای مقاومت فلسطین مقابل نظامیان صهیونیست را «حملاتی تروریستی مقابل اسرائیل و کشتار مردم بی گناه» توصیف کرد.
رئیس جمهور پیشین آمریکا با اینحال ادعا نمود که «ما باید برای صلح عادلانه و پایدار برای اسرائیلی ها و فلسطینی ها بطور یکسان تلاش نماییم.»
وی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: آمریکایی ها باید از حملات تروریستی وقیحانه به اسرائیل و کشتار غیرنظامیان بی گناه وحشت زده و خشمگین شوند. ما برای کسانی که جان باخته اند غمگین هستیم، برای بازگشت امن کسانی که گروگان گرفته شده اند دعا می نماییم و در کنار متحد خود، اسرائیل که حماس را متلاشی می کند، می ایستیم. همانطور که ما از حق اسرائیل برای دفاع از خود در مقابل تروریسم حمایت می نماییم، باید برای صلح عادلانه و پایدار برای اسرائیلی ها و فلسطینی ها بطور یکسان تلاش نماییم. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در تازه ترین آمارها اعلام نمود که شمار شهدای غزه از شروع نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به ۷۰۴ نفر بالا رفته و شمار مجروحان هم به حدود ۴ هزار نفر رسیده است. ۱۴۳ نفر از شهدا کودک و ۱۰۵ نفر هم زن هستند.