ترامپ: خانواده بایدن از جنگ اوکراین سود بردند

به گزارش بهمن، ترامپ بایدن را به علت فساد تاریخی مورد انتقاد قرار داد و اظهار داشت: خانواده بایدن از جنگ اکراین سود برده اند و الان دولت بایدن میلیاردها دلار از مالیات دهندگان آمریکایی برای اکراین هزینه کند.

به گزارش بهمن به نقل از اسپوتنیک، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور سابق ایالات متحده بار دیگر از دولت جو بایدن بشدت انتقاد و بایدن را به فساد متهم کرد.
ترامپ روز شنبه در تظاهراتی در ایری، پنسیلوانیا اظهار داشت: «وقتی در انتخابات یک سال دیگر پیروز شویم، یک دادستان ویژه واقعی را منصوب خواهم کرد تا یک مرتبه برای همیشه فساد عظیم خانواده جنایتکار بایدن را افشا کند.»
ترامپ اظهار داشت که خانواده بایدن از جنگ اکراین سود برده اند و الان دولت بایدن میلیاردها دلار از مالیات دهندگان آمریکایی را برای اکراین هزینه می کند.
رئیس جمهور سابق ایالات متحده بار دیگر تصریح کرد که حالا، در دوران بایدن، چین درحال ساخت تأسیسات نظامی در کوبا است.
ترامپ اظهار داشت: «و کمتر از سه سال پیش، ما ایران، چین، روسیه و کره شمالی را تحت کنترل داشتیم، اما حالا روسیه و چین درحال برگزاری اجلاس هایی با هم هستند تا دنیا را آن طور که خودشان می خواهند، بسازند.»
ترامپ اظهار داشت که در صورت پیروزی در انتخابات آتی ریاست جمهوری، آمریکا را در اولویت قرار می دهد، به تورم پایان خواهد داد، استقلال کامل صنایع از چین را اعمال خواهد نمود و با وادار کردن ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و ولودیمیر زلنسکی برای آغاز مذاکرات، درگیری در اکراین را متوقف می کند.
ترامپ اظهار داشت که بایدن به علت موفقیت در کارزار انتخاباتی خود خواستار دستگیری وی است و تصریح کرد که یک شانس برای نجات آمریکا وجود دارد و آن انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ است.
رئیس جمهور پیشین آمریکا همینطور اضافه کرد: «ما به انتخابات عادلانه نیاز داریم.» وی تصریح کرد که جهان گرایان باید از سیستم سیاسی آمریکا رانده شوند تا آمریکا باردیگر قدرتمند، ثروتمند، قوی، سربلند و امن شود. ترامپ روز جمعه هم گفته بود که محکومیت احتمالی او سبب توقف کارزار انتخاباتی اش نخواهد شد.
اوایل ماه جاری، رسانه های آمریکایی گزارش دادند که به وکلای ترامپ گفته شده است که انتظار دارند ضد رئیس جمهور سابق به علت نقش وی در تلاش ها برای مانع تراشی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا کیفرخواست صادر شود. این کیفرخواست در بحبوحه برخی از تحقیقات دیگر در مورد سوء رفتار احتمالی ترامپ، همچون در مورد نگهداری اسناد طبقه بندی شده کاخ سفید در منزل شخصی بعد از انتهای دوره ریاست جمهوری صادر خواهد شد.
روز گذشته نیز، دونالد ترامپ، بعنوان نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور، ادعا نمود که او تنها بخت حزبش برای پس گرفتن کاخ سفید از دموکرات ها است. ترامپ در جریان ضیافت شام در ایالت آیوا، اظهار داشت: «انتخابات ۲۰۲۴ آخرین مهلت ما برای نجات آمریکاست و تنها یک نامزد وجود دارد و می دانید که آن نامزد چه کسی است.»
رئیس جمهور سابق آمریکا که با تشویق حضار بعنوان آخرین سخنران این ضیافت، پشت تریبون رفت، در این نطق به دستاوردهای خود در دوران ریاست جمهوری همچون مذاکره مجدد بر سر توافق تجاری با مکزیک و کانادا اشاره نمود و با نمایش مجموعه ای از اعداد و ارقام ادعا نمود که در انتخابات سال آینده مقابل جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا پیروز خواهد شد.
حضور ترامپ در این مراسم در مقطعی حساس در کارزار انتخاباتی وی صورت گرفت. رئیس جمهور سابق آمریکا در پرونده تحقیقات جک اسمیت، بازرس ویژه وزارت دادگستری آمریکا در رابطه با حوادث بعد از انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا و حمله حامیان ترامپ به ساختمان کنگره، با اتهامات جدیدی روبه رو شده است.

منبع: