هنیه: نبرد در کرانه باختری وارد سخت ترین مرحله شده است

به گزارش بهمن، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تصریح کرد که غزه دژ و پایگاهی مستحکم برای مقاومت و تغییر قواعد درگیری با اشغالگران و اندوخته ای راهبردی برای مقاومت در بلندمدت خواهد بود.

به گزارش بهمن به نقل از رسانه های فلسطینی، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در سخنانی تصریح کرد: کرانه باختری بر شرایط موجود فائق آمده و همانند سالهای گذشته تمامی چالش ها و تهدیدات را پشت سر گذاشته و الان تغییراتی جدید در این منطقه حاصل شده و مقاومت فعال و پویا شده و عملیات های ضدصهیونیستی بعد از شرایط سختی که این منطقه با آن مواجه بود، باردیگر ازسرگرفته شده است.
هنیه تصریح کرد که کابینه کنونی رژیم صهیونیستی خطری بزرگ برای مساله فلسطین است و ملت فلسطین باید خویش را به خوبی برای طرح های دشمن صهیونیستی جهت تغییر حقیقت های موجود در کرانه باختری، تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی، توسعه شهرک سازی و اسکان نزدیک به یک میلیون صهیونیست اشغالگر در این منطقه به منظور برقراری توازن جمعیتی بین فلسطینیان و یهودیان و پایان دادن به هرگونه موجودیت مطلق فلسطینیان در این منطقه آماده کند.
وی اشاره نمود که نبرد در کرانه باختری وارد سخت ترین مرحله خود شده و جنگ در این منطقه کاملا دینی است.
اسماعیل هنیه تصریح کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی به هر روشی به دنبال سرکوب هرگونه مقاومت و ادامه پروژه نرمال سازی روابط با کشورهای عربی است.
هنیه تصریح کرد که وظیفه ما پشتیبانی از پروژه فلسطین و مقاومت و کوشش برای ارتقای توانمندی های مقاومت در هر مکان و وحدت بخشی به ملت فلسطین بر مبنای اصول ملی و عدم به رسمیت شناختن رژیم اشغالگر و بسیج امت و انتقال از استراتژی حمایت و پشتیبانی به سمت استراتژی شراکت در آزادسازی فلسطین و ایجاد همپیمانی های راهبردی برای پروژه مقاومت است.