یك مسئول امنیتی صهیونیست: کابینه نتانیاهو با آتش بازی میکند

بهمن: یک مسئول امنیتی در رژیم صهیونیستی با تشریح اوضاع وخیم این رژیم اصرار کرد که کابینه نتانیاهو با آتش بازی می کند و شرایط در این رژیم وخیم تر خواهد شد.

به گزارش بهمن به نقل از فلسطین الیوم، یک مسئول امنیتی بلندپایه در رژیم صهیونیستی اعلام نمود که شرایط فعلی این رژیم در سایه کابینه بنیامین نتانیاهو، بسیار وخیم بوده و وی به خودبزرگ بینی گرفتار شده است.
«یوآو لیمور» کارشناس صهیونیست به نقل از این مسئول امنیتی در جریان یک مکالمه تلفنی اشاره کرد: وزرای کابینه نتانیاهو نمی فهمند که با آتش بازی می کنند و این روند مصیبت بار خواهد بود.
وی همین طور بیان کرد: در آینده شاهد شدت گرفتن حملات توسط دشمنان در جبهه های مختلف خواهیم بود. جبهه ای که بیش از همه نگران کننده است، لبنان است. سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله، جسور بوده و روحیه رزمی دارد و معتقد می باشد که ما امروزه، بسیار ضعیف شده ایم. به جهت اینکه به او ثابت نماییم اینطور نیست، باید تاوان سنگینی بپردازیم.
این مسئول صهیونیست درباب رابطه تل آویو و واشنگتن نیز اظهار داشت: انسان باید کور باشد تا مدلول دور شدن آنها از ما را نفهمد. بنا بر این دشمنان فکر می کنند ما حامی نداریم و رابطه مان با دوستان، سرد شده است. کشورهای حوزه خلیج فارس نیز در همین شرایط هستند و نرمال سازی روابط با عربستان، تبدیل به آرزوی دست نیافتنی شده است.
وی درباب بحران اقتصادی رژیم صهیونیستی اشاره کرد: ما شاهد یک بحران اقتصادی و فرار تکنولوژی از اسرائیل هستیم. این روند، آثار سو بر امنیت ما دارد. بودجه در جایی خرج می شود که اهمیت کمتری دارد. این در حالیست که ارتش در وضعیت متشنجی قرار دارد. حتی در داخل نیز اتحاد نداریم.
این مسئول امنیتی افزود: اوضاع بدتر خواهد شد و ما مجبور می شویم وحشی گری بیشتری از خود نشان داده و غیرنظامیان بیشتری را بکشیم. جهانیان از ما حمایت نخواهند کرد و آمریکا در شورای امنیت، به نفع ما از وتو استفاده نمی نماید.

منبع: