اخطار شدیدالحن هنیه به تل آویو

به گزارش بهمن، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بعد از عملیات قهرمانانه شهرک عیلی درخلال نابلس و رام الله که به هلاکت ۴ صهیونیست منجر گردید، پیام شدیداللحنی به صهیونیست ها داد.
به گزارش بهمن به نقل از مهر، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در اطلاعیه ای شدیداللحن صهیونیست ها را تهدید کرد. وبگاه روسیا الیوم شامگاه سه شنبه اعلام نمود که اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس با صدور اطلاعیه ای اظهار داشت که در مقابل رشادت های ملت قهرمان و مقاوم در کرانه باختری و در رأس آنها شهدای ابرار و خانواده های مکرم مبارزین قهرمان که در مقابل تجاوزات اشغالگران و شهرک نشینان با هر وسیله ای که در اختیار دارند مقاومت می کنند، سر تعظیم فرود می آورم.
اسماعیل هنیه در این بیانیه خطاب به دشمن صهیونیستی هم اظهار داشت: به دشمن هم می گویم که این تازه اول کار است و آن چه که انتظار تو را می کشد شدیدتر و سخت تر است، این جهادی است که یا پیروزی یا شهادت به همراه دارد، بعد از ملت فلسطین خدا با شماست و از شما در مقابل جنایتکاران قاتل پشتیبانی می کند. در همین رابطه، جنبش حماس اعلام نموده است که عاملان عملیات شهادت طلبانه در شهرک عیلی از نیروهای گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی این جنبش بودند. چهار نفر از شهرک نشینان عصر سه شنبه بر اثر تیراندازی در نزدیکی شهرک «عیلی» واقع در شمال رام الله کشته شده و هفت نفر دیگر زخمی شدند. رسانه های صهیونیستی پیشتر گزارش داده بودند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال حادثه امنیتی «عیلی»، نشست امنیتی فوق العاده برگزار می نماید. در همین حال جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی هم که به دنبال تحولات روز سه شنبه در کرانه باختری تشکیل شده بود به پایان رسید و طبق گزارش رسانه های صهیونیستی کابینه رژیم اشغالگر تصمیم به افزایش سرکوب و بازداشت فلسطینیان در کرانه باختری گرفته است. خبرگزاری مهر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

منبع: