پاسخ حاجی دلیگانی به تذکر نقدعلی

به گزارش بهمن، یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به انتقاد محمدعلی نقدعلی از عدم اعلام وصول استیضاح وزیر میراث فرهنگی اظهار داشت: هیات رئیسه در جلسه خود تصمیم گرفت باتوجه به شرایط کشور استیضاح سه وزیر جهاد کشاورزی، اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت جهت رسیدگی به کمیسیون های تخصصی ارجاع شود.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به اصل ۷۵ بخشنامه داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان محمدتقی نقدعلی بیان کرد: بنده نسبت به آقای نقدعلی ارادت دارم و انتظار نداشتم با زبان روزه سخنانی غیرواقع مطرح کنند. بنده روز گذشته در جلسه کمیسیون صنایع شرکت کردم و مانند سایر اعضاء حرف هایم را زدم و پس از جلسه نیز خبرنگار از بنده سوال کرد و بنده اعلام کردم که استیضاح مورد رسیدگی قرار گرفت. از طرف دیگر این استیضاح فقط برای بنده نبود و دو نفر دیگر از همکاران نیز درخواست اسیتضاح داشتند در دی ماه آقای سیاهکلی استیضاح طرح کردند و آقای محمدیاری نیز درخواست استیضاح داده بودند بنده در اسفندماه نیز استیضاح را ثبت کرده بودم.
ایشان سپس اظهار داشت: از جانب دیگر بنده مسئول ارجاع استیضاح ها به کمیسیون ها نیستم و این مسئولیت به عهده آقای دهنوی است در جلسه هیات رئیسه نیز عنوان شد که استیضاح وزرای اقتصادی به خاطر شرایط اولویت دار کشور بررسی شود و استیضاح وزیر جهاد کشاورزی سه شنبه به کمیسیون ارجاع شود که خود دولت وزیر را تغییر داد. استیضاح وزیر اقتصاد و وزیر صنعت، معدن و تجارت هم بنا بود سه شنبه ارجاع شود. بنده به عنوان عضو هیات رئیسه هیچ نقشی دراین زمینه نداشتم بلکه تنها از حق نمایندگی خود دفاع کردم.

منبع: