شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در رام الله

بهمن: به گزارش بهمن، یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شمال رام الله به شهادت رسید.

به گزارش بهمن به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین از شهادت جوانی فلسطینی به اسم یزن عمر خصیب (۲۳ ساله) به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی در ورودی شمالی شهر بیره در شمال رام الله اطلاع داد.
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده که نظامیان اسرائیلی به بهانه تلاش این جوان فلسطینی برای حمله به آنها با سلاح سرد به سمت او تیراندازی کردند.
این جوان فلسطینی بعد از مجروح شدن به بیمارستان شعاریه تسیدک در قدس اشغالی انتقال داده شد اما در نهایت بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
با شهادت این جوان، شمار شهدای فلسطین از آغاز سالجاری تابحال به ۸۹ نفر افزایش پیدا کرد.
همچنین با ادامه جنایت صهیونیست ها، جنبش مقاومت اسلامی حماس خواهان اوج بخشیدن به تمامی شیوه های مقاومت در مقابل اشغالگران صهیونیست و شهرک نشینان یهود به نشانه وفاداری به خون پاک شهدای فلسطین و رشادت آفرینی و ایثارگری های آنان شد.
حماس اعلام نمود: تمامی توده های فلسطینی در داخل و خارج سرزمین های اشغالی با افتخار هر چه تمام تر در این روزهای خجسته یاد و خاطره شهدای راه دفاع از سرزمین، اصول و آرمان های ملی و مقدسات اسلامی را گرامی می دارند.
این جنبش بار دیگر بر پایبندی خود به مشی مقاومت جامع بعنوان تنهاترین گزینه دفاع از ملت و احقاق حقوق ملی این ملت در زمینه آزاد سازی سرزمین فلسطین و مقدسات از چنگال اشغالگران صهیونیست و برگزاری کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف تاکید ورزید.
حماس اعلام نمود: دشمن صهیونیستی گمان می کرد که با ترور رهبران ملت فلسطین و نیروهای مبارز و دلاور و قهرمان فلسطینی ریشه های مقاومت را از بین خواهد برد و روحیه مبارزه و ایستادگی ملت فلسطین را نابود خواهد کرد، حال آنکه شهادت این رهبران و قهرمانان باعث پایبندی هر چه بیشتر ملت فلسطین به سرزمین و اصول و آرمان های ملی شأن شد.

منبع: